Klart du ska göra sånt som bruden kommer tycka om! Det är ju helt ute att göra bort bruden eller tvinga henne göra något hon inte vill eller är rädd för - då blir det ju inga bra minnen!
I Kronhusbodarna i centrala Gbg finns massa bra aktiviteter att göra tillsammans, tex tillverka chokladpraliner, blåsa glas, tillverka silversmycken... Inte så fasligt dyrt heller - det är tråkigt om möhippan blir så dyr att inte alla har råd att vara med!! På andra ställen kan man dreja i keramik elle rmåla tillsammans, tex som Ulrica föreslog.
På min möhippa började vi med champagnefrukost i en park, tillverkade chokladpraliner i en av Kronhusbodarna, åt lunch på cafét där, sen åkte vi hem till en av tjejerna o de klädde ut/upp mig, sminkade mig o så tog vi bilder till en kalender till maken. Sen åkte vi till en annan av tjejerna där vi åt en 5-rätters middag som de hade förberett själva, innan vi avslutade kvällen med pyjamasparty o en quiz om min blivande... En helt underbar dag, utan pinsamheter, stora hål i plånboken för mina vänner eller någon rädsla för min del. Istället många skratt, fina samtal o goda minnen. Perfekt helt enkelt!

Jag är så glad att jag har vänner som tänkte på vad JAG tycker om och inte gick in för att förnedra mig eller göra vad DE vill göra!!! Det är riktiga vänner!!
Lycka till med möhippan! Ta hjälp av några av hennes andra vänner eller syster för att komma på det som just HON kommer tycka om!!