Full version: Trädgårdsmöbel
mojan
Jag har en gammaldags, vit trägrupp med hopfällbara stolar och soffa samt bord. Tänk mormors syrenberså...
Nu är den helt utsliten och jag kan inte hitta en ny. -cry-.gif Någon som vet var jag kan köpa en (färdigmålad) likadan grupp?? Tacksam för tips! rose.gif
Sisilisko
Jag hittade en vit trädgårdsmöbel på Jysk, Petab hade också en vit, lite "gammaldags" möbel.
Jag märkte när jag var på jakt efter vitt är att det inte är på modet. Lycka till!

Bettis
Tittade på Bygglov idag (var kanske en repris) men där gjorde dom en altan och packade upp sådana möbler, så titta på TV4 dom kanske har en inköpslista där.
Krolliljan
Köpte en sådan grupp på Coop w00t.gif förra året.
Letade och letade och så fanns den där.
Brafab har en de kallar "Gammeldags vit "
Anma
CITAT (mojan @ 26-05-2008, 16:27) *
Jag har en gammaldags, vit trägrupp med hopfällbara stolar och soffa samt bord. Tänk mormors syrenberså...
Nu är den helt utsliten och jag kan inte hitta en ny. -cry-.gif Någon som vet var jag kan köpa en (färdigmålad) likadan grupp?? Tacksam för tips! rose.gif

Hur är den utsliten? -Trasig eller bara flagnad och ful i färgen? Om den inte är allt för risig förutom det kosmetiska tycker jag att du ska försöka fixa i ordning den. Vill du inte göra det själv så sälj den som renoveringsobjekt Synd att kasta gammal trädgårdsmöbel, de är svåra att få tag på!
mojan
Tack så jättemycket för alla tips. Jag ska kolla upp dem. thanks.gif
Anma< Tyvärr är det nog inte bara smuts och flagad färg. De är helt enkelt uppruttna. (Annars är jag inte mycket för slit-och-släng. Kan tänka mig en begagnad i bättre skick än min grupp.)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon