otto-bobbo
Jag behöver brådskande hjälp om lite olika priser på ett par växter. Vore tacksam om någon kunde svara så fort som möjligt, har nämligen inte så mycket tid (håller på med ett skolarbete) tongue.gif De växter som jag behöver veta pris på är (priserna behöver vara på ett ungefär, det är inte så noga):

Tätört
Brudorkidé
Guldpalm
Påfågelsblad

Tacksam för alla svar jag får biggrin.gif
Tosan
Brudorkideér har jag sett alltifrån 99:- (ica och likn.) och upp till 499:-
Winnowill
En 120 cm hög guldpalm kostar 299 kronor på IKEA.
Anic
Brudorkideér är väldigt avrierade, på hötoget i stockholm har jag köpt dem för 69 kr, swn kan man hittade för hur mkt penagr som helst som tosan skrev. Men tror nog att det normalapriset för en vanlig brudorkidé är ca 130 kr eller 129 kr(av någon anledning skall det alltid vara en 9 i slutet på priserna)
nelly.trott
det kanske inte hjälper längre men coop i malmö jägersro hade ca 1.80 cm guldpalm för 150 kr köpte en idag
skogstroll
vad gäller orkidéer finns det ju lite olika varianter. På Coop kanske de kostar 70:- men om man vill ha nån skoj variant på Orchidéhuset kan det bli mer
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon