malin72
ja det är synd att man nu måsta ta låda med mamma och ungar upp till den rätta ägaren crying.gif lill tjejen kom in till oss mitt i all renovering och golvläggande mm och hoppade upp till mig i soffan och började föda sina ungar ohmy.gif och inte fick jag lämna henne inte...nä nä satt där i 5 timmar mellan värkar osv tillslut kom dom ut och hon lades ner i låda med sina ungar vid min sängkant...nu ligger hon där stolt mamma som hon är!!
Och jag väntar att ägaren ska komma hem och (inte vet jag hur) men berätta att dom finns ska jag ju göra...så nu kikar jag på dom och myser den stunden jag fick med dom wub.gif tänk vad söta dom är dom små och ljuden då giggle.gif
hoppas hon inte blir arg över att jag visar bild på dom men dom är ju så söta...vi får se senare om dom blir långhåriga som mamma wub.gif

[attachment=18807:bebisar1.jpg][attachment=18808:bebisar2.jpg]
Myosotis
Vad gulligt! Men du kanske kan bli matte till en eller två av dem sen?
malin72
CITAT (Myosotis @ 27-05-2008, 12:22) *
Vad gulligt! Men du kanske kan bli matte till en eller två av dem sen?

jag vet inte..jag har ju mina 2 killar min tjej fick jag tyvärr ta bort akut på julafton men annars så myser jag med mamman till dom här när hon kommer hit wub.gif hon har ju varit här i snart 2 år från och till (så fort dörren är öppen) vilket nästan är dagligen så giggle.gif men klart man blir sugen whist.gif
Anic
Berätta inte för familjen, behåll dem själv naughty.gif
Vilket tur du har, sitter här och är lite avundsjuk. Jag passa just nu en samojed och tänker säga att han smet när ägarna kjommer hem från sin semester och han inte gick att hitta, bara för att få behålla honom crazy.gif
malin72
yahoo.gif vi bestämmde att dom får stanna kvar tillsvidare...så att kattmamman är lugn och inte stressas upp av en flytt nu, så jag får fortsätta se dom växa och frodas wub.gif
Fenja
Vad roligt Malin! Det är en ynnest att få vara med när djurungar växer upp. wub.gif Du får visa oss många bilder biggrin.gif
Mvh
Fenja
dicentra
CITAT (malin72 @ 28-05-2008, 11:30) *
yahoo.gif vi bestämmde att dom får stanna kvar tillsvidare...så att kattmamman är lugn och inte stressas upp av en flytt nu, så jag får fortsätta se dom växa och frodas wub.gif

En del har verkligen tur!!!!
Jag vill också ha kattungar hemma o gosa med!!! smiley_small_hug.gif
malin72
visst kommer det mera bilder dom är ju så söta giggle.gif
Mollis
Å så härligt, vilken lycka!
DragonLady
Jisses vad jag saknar att ha kattunge... crying.gif det riktigt sved till i hjärtat..
...... lyllos dig att ha så många... wub.gif

malin72
[attachment=19241:juni23.jpg][attachment=19242:juni24.jpg]några nya bilder giggle.gif dom är ju så söta wub.gif
Pia L
Grattis Malin till tiden som kattungeägare, och vilka små knubbisar det var.
Nu längtar jag extra mycket till att få hem min lilla Tess, det är en avkomma från min Copycat Kitty som dottern "stal av mig som sällskap" och en créme skogishane.
Om tre veckor drygt är det dags att få hem henne, en mörk sköldpaddshona, söt som socker.
skogstroll
Kommer jag ihåg när jag var liten, grannens katt Sessan kom och fick barn i garderoben, men vi behöll en smile.gif Sen var sessan med i TV-julkalendern Trolltider, så det var en ovanlig katt flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon