muppan
Hej,

Efter en hel månads slit är det äntligen klart, så här bidde det....

IMG_0138.JPG

IMG_0140.JPG

Bettis
ÅÅÅ så himla fint, inte alls avis whist.gif . Men där inne kan du ju inte stå med jord och skita ner giggle.gif
pumpa1
Det ser jättefint ut! Grattis!
Karin M i zon 5-6
Hej Muppan!
Oj, så underbart du har det i ditt fina växthus - och vilken ordning! Vad är det du har planterat utanför, som häck? Jag ser inte riktigt, men det ser att bli så "fylligt".!
//Karin
Krolliljan
Grattis. blomma.gif Så underbart det måste vara att sitta där på stolen. tummenupp.gif
Jag måste ha ett växthus
Sussie F-Flower
Oj,oj,oj!!! Vad fint! wub.gif

Nu måste väl ändå trädgårdslyckan vara fulländad???
Väldigt originellt med den där runda saken med hyllor. Snyggt!

Vilken tur att du kan gå till "lill-kiosken" och köpa en GB-glass när det blir för varmt i växthuset.... tummenupp.gif

Suveränt!
muppan
CITAT (Karin M i zon 5-6 @ 27-05-2008, 18:08) *
Vad är det du har planterat utanför, som häck? Jag ser inte riktigt, men det ser att bli så "fylligt".!
//Karin

Häcken består av Lavendel och den blir nog jättefins när den kommer riktigt.

Den blev ju flyttad så den är på återhämtning.

Kicki
Jenny1972
Oj vad fint, jag är avis på dig!!!

Hur stort är växthuset. Jag vill också ha!
muppan
Hej,

Det är ett odla växthus på 12kvm från skånska. Vi är ca 80% nöjd lite rammel är det tycker vi.

Finns fler och lite nyare bilder i mitt "fotoalbum"

Kicki
Knytt
Åh vilken liten dröm! Kanonfint!
pumpa1
Grattis! Det ser snyggt ut! (Har ett likadant från Skånska. ) Har fortf ej fått till dörrarna helt, men annars är det klart. Det är ngn list som är mkt svår att få att sitta. Vi fick också skära lite i kanalplasten i bland för att få dit skivorna. Vad er din erfarenhet av monteringen?
muppan
CITAT (pumpa1 @ 05-06-2008, 09:20) *
Grattis! Det ser snyggt ut! (Har ett likadant från Skånska. ) Har fortf ej fått till dörrarna helt, men annars är det klart. Det är ngn list som är mkt svår att få att sitta. Vi fick också skära lite i kanalplasten i bland för att få dit skivorna. Vad er din erfarenhet av monteringen?

Bedrövlig, kunde ju ha en lite notis om varför man skall stoppa i 3 skruvar här och 4 skruvar där....

Tur att man inte köpte ett med lackerade profiler då hade dörren varit zebra randig vid detta laget, fich inte dit plastlisterna och de vi fick dit ramlade av när man hängde upp dörren och använde den, fich ha clipsen istället.

Takfönstrena ändrar sig vid blåst vilket resulterar i att fönstren inte kan stängas automatiskt.

Men annars är det väl ok skulle inte köpa ett till iallafall.

Kicki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon