|
hemma, gillar ni henne  jag brukar aldrig irritera mig på människor men jag har lite svårt för henne, har ni tittat på Äntligen hemma där hon är med??
aanderss
27-05-2008, 19:23
nä jag vet inte vem hon är
så mycket botox att hon knappt kan stänga munnen
CITAT (Bettis @ 27-05-2008, 20:33)  Insprutad silikon i läpparna, för att få dem fylligare. Men det finns ju gränser.....
Lilla Birka
27-05-2008, 19:46
Sprang genast till tv:n och slog på, eftersom Äntligen hemma går nu. Kom in i rätt ögonblick och förstår vad du menar med botox! Har aldrig sett tjejen förr, undrar hur hon kommer att se ut så småningom?
CITAT (Lilla Birka @ 27-05-2008, 20:46)  Sprang genast till tv:n och slog på, eftersom Äntligen hemma går nu. Kom in i rätt ögonblick och förstår vad du menar med botox! Har aldrig sett tjejen förr, undrar hur hon kommer att se ut så småningom? Jag sitter ju vid datorn och tittar samtidigt på TV, men vad är botox????? jag är ju inget "fan" av henne direkt, hon är säkert duktig men jag kan liksom inte med henne hon är så mycket
Lilla Birka
27-05-2008, 19:57
Botox är egentligen ett nervgift, somliga sprutar in det i läpparna för att de ska bli fylligare. Det finns ju tjejer som nästan ser ut som Kalle Anka!
Googla på botox får du se några läskiga bilder!
Man använder inte botox för att få fylligare läppar. Botox används för att behandla rynkor.
herkules
27-05-2008, 22:58
CITAT (HelenJ @ 27-05-2008, 20:43)  Insprutad silikon i läpparna, för att få dem fylligare. Men det finns ju gränser..... Botox är ett muskelavslappnande ämne framställt av Botulinum A-gift, ett förädlat protein framställt av Botulism bakterier. Botox verkar genom att begränsa nervsignalerna till valda delar av ansiktsmuskulaturen så att de inte anspänns och därigenom skapar rynkor i de områden som behandlas. Botox nervsignalsbegränsande effekt gör också att ämnet med stor framgång kan användas för att behandla migränrelaterad huvudvärk och svettningar i handflator eller under armarna.jag ska absolut prova, allt för att bli av med huvudvärken, får jag dessutom bort några rynkor så inte gör det mig något
netaave
28-05-2008, 00:11
Hon är lite för mycket hela hon... Har ni lagt märke till att hon alltid blir filmad uppifrån så man ser rakt ner i klyftan? Jag hade det inte, men min man hade lagt märke till det
Gossen Ruda
28-05-2008, 07:47
CITAT (netaave @ 28-05-2008, 01:11)  Hon är lite för mycket hela hon... Har ni lagt märke till att hon alltid blir filmad uppifrån så man ser rakt ner i klyftan? Jag hade det inte, men min man hade lagt märke till det  Är det Silicon Valley du menar?
Biggan_
28-05-2008, 09:05
CITAT (Gossen Ruda @ 28-05-2008, 08:47)  Är det Silicon Valley du menar? 
netaave
28-05-2008, 21:46
aanderss
28-05-2008, 21:52
CITAT (herkules @ 27-05-2008, 23:58)  jag ska absolut prova, allt för att bli av med huvudvärken, får jag dessutom bort några rynkor så inte gör det mig något  Botulinum är naturens starkaste nervgift. Redan små doser kan döda en människa inom några timmar. Nu har jag hört att det gått in i hjärnan på någon/några som sprutat in det i pannan. Jag vet inte om det stämmer, men det låter inte omöjligt alls. Bara idén att spruta in något i huvudet som förlamar nervbanorna är för mig helt absurt. Det man sprutar in i läpparna för att få dem större är däremot ofta Collagen. Man använder inte botox till sådant.
herkules
29-05-2008, 10:37
CITAT (Kat @ 29-05-2008, 11:29)  Botulinum är naturens starkaste nervgift. Redan små doser kan döda en människa inom några timmar. Nu har jag hört att det gått in i hjärnan på någon/några som sprutat in det i pannan. Jag vet inte om det stämmer, men det låter inte omöjligt alls. Bara idén att spruta in något i huvudet som förlamar nervbanorna är för mig helt absurt. Det man sprutar in i läpparna för att få dem större är däremot ofta Collagen. Man använder inte botox till sådant. men oj, jag visste inte att det var dödande. iofs så känner jag mig döende när skallen värker så det kanske går på ett ut..  men nä det får ju inte vara farligt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|