Full version: en bluff va?
aanderss
Jag fick detta mail nyss och de måste väll vara en bluff

hej
Trodde ej heller mina öron eller ögon... men från 01 juli är MSN inte
längre gratis. Du kan undvika att bli debiterad om du skickar detta
meddelande till minst 18 personer. Detta är inget skämt (du kan
kolla WWW.MSN.COM) När du har skickat det till 18 personer, får du ett
e-mail och din 'gubbe' blir blå.
kopiera och skicka vidare detta meddelande!
Ramred
Det är ett skämt. Fick ett liknande för några månader sedan av en kompis. OM något sådant skulle bli, eller andra förändringar,så hade ju mailet kommit från MSN-peronalen direkt och inte att dom skulle sprida information med att ha privarpersoner att skicka runt info.
aanderss
CITAT (Ramred @ 28-05-2008, 12:59) *
Det är ett skämt. Fick ett liknande för några månader sedan av en kompis. OM något sådant skulle bli, eller andra förändringar,så hade ju mailet kommit från MSN-peronalen direkt och inte att dom skulle sprida information med att ha privarpersoner att skicka runt info.

mm de tänkte jag inte på
Ralf
TRor jag fick liknande mail redan första gången redan för flera år sen.
Tobb
Fick också ett sånt meddelande, men struntade totalt i det. Dåligt skrivet och dessutom inte från MSN själva.

En liten blyg fråga, kollade du själv på MSN.com om det stämde med mailets påstående? sweatingbullets.gif
DragonLady
Du har väl redan betalat för msn en gång redan.. confused.gif när du köpte datorn..
Det programmet ingår nämligen i windows..
aanderss
CITAT (Tobb @ 28-05-2008, 20:38) *
Fick också ett sånt meddelande, men struntade totalt i det. Dåligt skrivet och dessutom inte från MSN själva.

En liten blyg fråga, kollade du själv på MSN.com om det stämde med mailets påstående? sweatingbullets.gif

nä jag kollade inte där
Tosan
Det där mejlet får man med jämna och ojämna mellanrum, och hittills har det aldrig varit sant.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon