CITAT (Eva-Helene @ 31-05-2008, 11:48)

Ja, jag har då uppfattningen att hon egentligen inte är så intresserad av att sälja, för hon vet aldrig priset på någon produkt, inte utan att ha en dator i närheten..... Jag har varit försäljare själv (iof i butik och på Hemglass) och nog visste jag priserna på dom flesta varorna utan att ha någon lista att titta i..... Fattar inte varför man blir försäljare om man inte är intresserad av det!
Fast man blir ju inte IBO beroende på om man är en bra säljare eller inte. Amway funkar ungefär likadant som Tupperware, Oriflame, Alpnaering... Younameit.. Man köper de produkter man själv använder och lyckas man sälja något till någon annan så får man lite rabatt

(Det är ju ingen mening att vara återförsäljare av saker man inte använder själv, menar jag. Som om jag skulle vara återförsäljare av tv-appater

)
Tycker det är synd att hon inte är villig att hjälpa dig lite mer, för det kan man ju bemöda sig med att göra även om man inte tycker det är kul att sälja. Det är ju inte hundratals produkter du frågar om, hoppas jag?
Annars kan du alltid göra som Ingrids sa, ring Amway direkt. De kan säkert hjälpa dig att få kontakt med någon annan IBO i din närhet om säger att du inte är nöjd med den nuvarande.