Mollis
I veckan var jag ute med min dotter och shoppade, hon vann precis en miljon kronor så hon sa "Plocka allt du vill ha nu mamma, bry dig inte om prislappen, it´s payback time!" Och allt jag hittade att "plocka på mig" i detta enorma köpcentrum var en svart top...på REA! Jösses, kan nån slå det??
skogstroll
nej jag tror faktiskt att du slår rekordet... när jag vinner såna pengar ska vi köpa häst, sa alltid mamma att vi skulle om vi vann en miljon... men det är svårt att shoppa på kommando man kan få panik giggle.gif
Mollis
Ja, jag fick nog lite panik och tänkte att nu när jag verkligen får välja helt fritt så måste det ju bli rätt och då blev allt fel -fear-.gif men min dotter vet precis hur jag funkar (hon brukar lite retsamt säga att "- åhh, den där blusen måste vara av riktigt bra kvalité, den har verkligen hållt länge wink.gif
Calypso_bulbosa
happy.gif Du har väl helt enkelt insett det väsentliga här i livet... att det är kärlek och inte prylar,som gör en lycklig... tummenupp.gif
Betty
Haha, vilken skön historia, Hejja Mollis! tummenupp.gif
(Jag såg din dotter på TV, så spännande det var att se "nån man nästan känners dotter" tävla.)

Tror allt att du knep en poäng där HögaKusten... flirting.gif
Grönberg
Mille diavolo!
giggle.gif
Mollis
CITAT (HögaKusten @ 31-05-2008, 17:29) *
happy.gif Du har väl helt enkelt insett det väsentliga här i livet... att det är kärlek och inte prylar,som gör en lycklig... tummenupp.gif

Yeeah, you got it!
Lemonne

Ska jag vara ärlig Mollis, så: jepp; du är helt värdelös på att shoppa wink.gif
Tobb
Om det är någon nära bekant eller om det är någon i familjen är det ju dessutom svårt att bara shoppa loss helt, man tänker ju faktiskt lite på att de ska ha pengar också...

Men jag hade tråkigt så när jag läste detta ville jag se hur snabbt det kan gå att göra av med en mille.
Testade på dustin.se och där fick jag ihop det till 385´000kr efter 20min.
Dator från datorbutiken.se för 32´000kr

så summan på inte allt för lång tid är ju dryga 400´000kr, så några minuter till och några fler sidor så är den slut sweatingbullets.gif
Mollis
CITAT (Betty @ 31-05-2008, 19:13) *
Haha, vilken skön historia, Hejja Mollis! tummenupp.gif
(Jag såg din dotter på TV, så spännande det var att se "nån man nästan känners dotter" tävla.)

Tror allt att du knep en poäng där HögaKusten... flirting.gif

Tack Betty! Skönt att höra att du på gång igen, hoppas att du får en härlig sommar!
Kat
Om fler vore som du skulle vi ha mindre miljöförstöring i världen.
Mollis
CITAT (Kat @ 01-06-2008, 15:41) *
Om fler vore som du skulle vi ha mindre miljöförstöring i världen.

Mmm, jag känner mig helt oskyldig när det gäller överkonsumtionsdebatten...
anna_rispan
Åh, om jag fick köpa vad jag ville så skulle jag vilja ha några olika kläder uppsydda för just mig. O några hattar också. Och så några specialtillverkade skor som ser ut precis om jag vill. *drömmer*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon