Eva Swahn
23-08-2003, 13:28
Jag blir tokig!! Jag vet inte hur många gånger det har hänt mig att jag har skrivit ett lååångt svar till någon som har skickat ett personligt meddelande till mig om en fråga eller nått annat. Sen råkar jag göra bort mig med att lägga till en länk, eller nått annat - och ALLT FÖRSVINNER!! Jag blir så jävla kokt! Nu har det hänt igen! Går det inte att fixa???
Jag har letat upp växtval, litteratur och annat och ahr hållit på jättelänge och sen är allt förgäves. ÅHHH jag blir vansinnig!!!!
Ingemar
23-08-2003, 14:50
Det är ju inte så enkelt att fixa om det beror på något du själv gör

Men ett sätt är ju att du tex skriver din text i något program där du kan spara det du skriver med jämna mellanrum och sedan när du är klar för att skicka det så kopierar du in det i dit meddelande och skickar det.
Ja, jag blir lika kokt jag. Ibland när jag skrivit ett litet längre svar på nåt inlägg, så händer det att jag råkar komma emot knappen"till föregående sida" på min hypermoderna mus. Knapp"f...n" sitter precis där tummen är och det är ju väldigt behändigt när man ska tillbaka till föregående sida. Men just när man skrivit inlägg och ska ta tag i musskrället, så händer det att jag kommer åt den djä...la knappen och vips så är allt borta. Det har hänt att jag gjort samma tabbe 3ggr i följd men numera struntar jag i att skriva om inlägget om det försvinner.
Att skriva inlägg i word eller anteckningsprog är ju förstås vettigt och där försvinner ju inte texten om man trycker på musens tillbakaknapp.
Men vem tänker så långt när man sitter o svarar på nåt??
Och förresten så längtar jag efter tillbakaknappen längst ner
>Tillbaka till aktuella inlägg<
Hasse_h
24-08-2003, 08:20
Jag brukar med jämna mellanrum lägga all text i urklippshanteraren genom att trycka CTRL-A (markera allt) och sedan CTRL-C (kopiera). Skulle nåt gå snett klistrar man in all text igen mha CTRL-V (klistra in).
SÅ gör jag åtminstone när inläggen blir så långa att jag inte skulle orka skriva om dem ...
Jaa, så gör jag också numera med mina PM sedan dom "försvann" när någon råkade skicka ett PM
samtidigt som jag skulle förhandsgranska.

Bad Ingemar om hjälp men det verkade bara vara jag i hela världen som råkade ut för detta!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.