Bettis
Jag har alltid långbyxor på mig när jag går ut med hundarna eftersom jag till 99,9% går i skogen och avskyr fästingar mm.

Nyss gick jag hemma i området runt husen osv i SHORTS -fear-.gif och då ska ni veta att mina ben är vitare än vitast!! dom har legat ett år i blöt, i klorin naughty.gif .

Så undrar ni över det vita skenet så var det bara jag, men nu är jag inne igen så ni kan ta det lugnt, har redan varnat GP att det var jag giggle.gif

Boxer
giggle.gif Samma slags fenomen kan just nu upplevas några mil söder om Göteborg, alldeles intill havet. coolgleam.gif

OBS! Ingen panik nu, för att hinna se och fotografera. Det brukat hålla i sig i ett par månader minst! whistling.gif
Bettis
CITAT (Boxer @ 01-06-2008, 14:40) *
OBS! Ingen panik nu, för att hinna se och fotografera. Det brukat hålla i sig i ett par månader minst! whistling.gif

rotfl.gif rotfl.gif tummenupp.gif

Tack Boxer för trädgårdshandskarna du rekommenderade, använder dom varje dag och dom är kanonbra, bästa som jag har haft.
Boxer
Vad bra! smile.gif
Christer i Falköping
Tror att det är samma sak här vid Hornborgarsjön som skapar problem när jag vill fotografera vita blommor. Mina vita ben skiner något så vansinnigt att det inte går att få bra bilder på de vita laugh.gif
Christer.
Alba
Det var jag som gav färgen "benvit" ett ansikte......eller kanske man ska säga ett ben.
Alexander-VG-zon3
från mig är det röttsken ,, imorgon i kullavik kommer det synas röttsken . se ''upp''
Mollis
Och om ni ser ett brunt litet troll i stockholms skärgård så är det jag, helt harmlös och "bjuda-på-fika-benägen"..
DragonLady
Ja om ni ser nåt ljust över havet i väst så är det mina ben som är så vita så att om man lägger en magnesyl på dem så ser det ut som en leverfläck... rotfl.gif
Bee
Gott! Då är inte bara jag som lyser upp himlen i Göteborg biggrin.gif
Trodde pappa och han särbo skulle få slaget när vi kom ut och hälsade på i sommarstugan tidigare idag. Jag hade shorts på mig och mina vit-vita ben lyste ikapp med solen biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon