Full version: Bild
*Felix matte*
Ny test inget verkar funka nu. kanske jag som är för trött. högerklickar och kopierar adressen för in den Men - ingen bild http://"D:\bilder\Blandat\sol upp gång 2.JPG"
Berith
Matte! Du skrev ju förut att du hade bilderna i ett album, jag trodde det var på nätet. Om du har dom hemma i ett album i bokhyllan funkar det ju inte! rolleyes.gif
Adressen du har i inlägget visar att bilden ligger direkt på din hårddisk. Du måste publicera bilderna på nån sida på nätet. Skaffa dej t.ex. konto på Allt om Trädgård, där kan du lägg ut dina bilder.
På'n igen bara!
*Felix matte*
testar en gång till [IMG]http://photos.msn.se/imageserver/image.aspx?
Image=HcZNnT9kkUhCYMhQiJHXZji*j4!ymTSVzGehB6PoQEMkjfgJYyZUW3D!
bbhbpe4uTXoxDbz*ONeFS1PGwjA81caO5KEuyQT8ne4qvDs9!
9dBK2KCE1i34Amf2uTdBeqIF7lIEA64*9s$
Ann-Christin Lindberg zon II
Det fattas nog ett "www." före all den andra rappakaljan, skulle jag tro. Finns bilden på nätet? smile.gif
Berith
Jösses! Det var nästan som en svordomsharang....ohmy.gif

Hur gör du när du kopierar in adressen? Om du tittar ovanför där du skriver inlägget finns en knapp 'bild'. Klicka där och kopiera in bildens adress! Testa igen!
Berith
Bilden hade hela den långa konstiga adressen! ohmy.gif Om man kopierar in adressen i adressfältet längst upp så kommer man ju till bilden...
*Felix matte*
CITAT (Berith @ 28-11-2002, 16:15)
Bilden hade hela den långa konstiga adressen! ohmy.gif Om man kopierar in adressen i adressfältet längst upp så kommer man ju till bilden...

Vet inte varför det inte fungerar
men den säger ifrån.
Jag kan inte sätta adressen i rutan som kommer
när jag väljer bild.
Mina bilder godkänns inte och nu ser jag
att tomtebilden jag satt länk till är pytteliten.
Måste testa mer. smile.gif
Jag har albumet på msn
yla
CITAT (Felix matte @ 28-11-2002, 15:39)
testar en gång till [IMG]
http://photos.msn.se/imageserver/image.asp...CYMhQiJHXZji*j4!
ymTSVzGehB6PoQEMkjfgJYyZUW3D!bbhbpe4uTXoxDbz*ONeFS1PGwjA81caO5KEuyQT8ne4qvDs9!

alla de där bokstäverna ska ju vara men så ska det sluta med /namnet.jpg
då ska de nog gå
snygg bild va de iallafall på din amaryllis rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (oldwolfie @ 28-11-2002, 18:19)
CITAT (Felix matte @ 28-11-2002, 15:39)
testar en gång till [IMG]
http://photos.msn.se/imageserver/image.asp...CYMhQiJHXZji*j4!
ymTSVzGehB6PoQEMkjfgJYyZUW3D!bbhbpe4uTXoxDbz*ONeFS1PGwjA81caO5KEuyQT8ne4qvDs9!

då ska de nog gå
snygg bild va de iallafall på din amaryllis rolleyes.gif

Men nu finns bilderna där. biggrin.gif
Skam den som ger sej. eller
Trägen vinner rolleyes.gif
Det behövdes bara ett nytt album
på ett annat forum.
tongue.gif
*Felix matte*
CITAT (Berith @ 28-11-2002, 09:10)
Matte! Du skrev ju förut att du hade bilderna i ett album, jag trodde det var på nätet. Om du har dom hemma i ett album i bokhyllan funkar det ju inte! rolleyes.gif
Adressen du har i inlägget visar att bilden ligger direkt på din hårddisk. Du måste publicera bilderna på nån sida på nätet. Skaffa dej t.ex. konto på Allt om Trädgård, där kan du lägg ut dina bilder.
På'n igen bara!

Tack !!!!!!!! för tips om album. wub.gif
Nu finns bilderna på sidan. biggrin.gif
Berith
Är det en adress du kan tänka dej att delge oss andra...? rolleyes.gif Så att vi också kan få se...?
*Felix matte*
CITAT (Berith @ 28-11-2002, 21:40)
Är det en adress du kan tänka dej att delge oss andra...? rolleyes.gif Så att vi också kan få se...?

Varsågod!
www.alltomtradgard.se
Gå in på Forum och registrera dej som medlem.
Så gjorde jag och fick in bilderna biggrin.gif
Berith
Jaaa, det vet jag väl! tongue.gif Till mitt eget album hittar jag ju - men jag trodde att vi skulle få kika i ditt!! biggrin.gif
*Felix matte*
CITAT (Berith @ 28-11-2002, 22:09)
Jaaa, det vet jag väl! tongue.gif Till mitt eget album hittar jag ju - men jag trodde att vi skulle få kika i ditt!! biggrin.gif

Så långt har jag inte kommit ännu ser jag tongue.gif
mitt album innehåller än så länge bara 2 bilder
användarnamnet (om det är det som behövs) wink.gif
aaskra
Berith
Ja, det var användarnamnet jag undrade över! Det blir så himla många album att leta igenom annars. Nu har jag varit där och kikat. rolleyes.gif Det poppar ju upp nya bilder hela tiden!
*Felix matte*
CITAT (Berith @ 29-11-2002, 07:51)
Ja, det var användarnamnet jag undrade över! Det blir så himla många album att leta igenom annars. Nu har jag varit där och kikat. rolleyes.gif Det poppar ju upp nya bilder hela tiden!

Man lär sej som du ser biggrin.gif
yla
CITAT (Berith @ 29-11-2002, 07:51)

nu har även jag lagt in ett fotoalbum på den adressen o namnet är som här oldwolfie ,idag har jag bara hunnit lägga in två bilder ,men de kommer mera nu när jag vet var jag ska göra av alla mina blombilder

kram till alla rolleyes.gif biggrin.gif tongue.gif
Ingemar
CITAT (oldwolfie @ 28-11-2002, 18:19) *
då ska de nog gå
snygg bild va de iallafall på din amaryllis

test
Berith
Men vad är det för gammal tråd du letat upp Ingemar? w00t.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon