Summer Snow
03-06-2008, 15:21
I nr 7 av Hus & Hem finns en beskrivning på ett bord på pinne, dvs ett som man kan sticka ner i marken. Det här bordet är tyvärr lite för avancerat för mig att tillverka. Jag har sett en enklare variant, men var? Har ingen aning om det var i en tidning eller någon hemsida.Hoppas att någon kan hjälpa mig.
Irene_L
11-06-2008, 09:10
Nu har jag hittat en beskrivning till ett bord på pinne. Beskrivningen finns i en extra tidning "Trädgård för nybörjare" i Allers Trädgård nr 4 2008. ( på sista sidan i extra tidningen).
Summer Snow
12-06-2008, 08:41
Hej Irene!
Tack för för att du hittade och tipsade mig om det sk "käppbordet"! Det var precis detta bord jag menade. Jag har letat flera ggr i alla mina tidningar men missat det. Bilden är ju inte direkt iögonfallande, så den är lätta att missa.
Har varit in på din blogg och sett allt fint du har... Och idag ska jag baka den knäckiga rabarberpajen som du har recept på.
Tack igen för att du hittade beskrivningen!
Ha en bra dag.
Eva
Irene_L
14-06-2008, 09:21
Varsågod! Vad kul att det var den beskrivningen du tänkte på!

Vad roligt att du har varit inne på min blogg! Det är en härlig tid nu! Hoppas att du gillar pajen. Jag tycker den är väldigt mumsig!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.