Gita
....forumlek, nattuggletråd. hur länge hålla igån en meningslös tråd och frågelek - några av de översta trådarna. Vad har hänt, är det bara meningslösheter som gäller numera? Vad har de häftiga och provocerande, intelligenta debattörerna tagit vägen. Tycker faktiskt att ett uppfriskande gräl ger mer en allt detta trams, det är ju bara för tråkigt. Kan ingen slänga en pinne på brasan?
Gita.
aanderss
vill du ha en massa bråk på forumet? det vill inte jag. därför är de bra som de är
Calypso_bulbosa
Håller med aanderss! tummenupp.gif Sen,är det väl upp till vem det gitter,att starta en tråd som den gillar... coolgleam.gif
Aqvakul
CITAT (Gita @ 04-06-2008, 23:22) *
....forumlek, nattuggletråd. hur länge hålla igån en meningslös tråd och frågelek - några av de översta trådarna. Vad har hänt, är det bara meningslösheter som gäller numera? Vad har de häftiga och provocerande, intelligenta debattörerna tagit vägen. Tycker faktiskt att ett uppfriskande gräl ger mer en allt detta trams, det är ju bara för tråkigt. Kan ingen slänga en pinne på brasan?
Gita.

Det är väl bara att slänga ut en spann skit, Gita? Det har du väl aldrig varit rädd för?
Wilmer
Jag känner mig högintelligent, men jag använder min intelligens som jag behagar. naughty.gif
Gita
CITAT (Aqvakul @ 04-06-2008, 23:38) *
Det är väl bara att slänga ut en spann skit, Gita? Det har du väl aldrig varit rädd för?

Kul, det behövdes inte ens en pinne.
Gita
Ps. Obama eller Clinton?Ds.
Biggan_
CITAT (aanderss @ 04-06-2008, 23:25) *
vill du ha en massa bråk på forumet? det vill inte jag. därför är de bra som de är

tummenupp.gif
Jag avskyr bråktrådarna. Jag tycker inte alls att det är speciellt intelligenta debattörer som absolut måste ha rätt i alla lägen och där andra hänger på och håller på den ene eller andre. Ofta urspårar dessa häftiga, provocerande, intelligenta trådar till rena pajkastningen och oförskämdheter. Är det för tamt och snällt så finns det alltid någon som kastar in en pinne i brasan för att få igång bråken. Vad är det för kul med det? Jag tror nog man får trevligare vänner i tramstrådarna.
Cathis

tummenupp.gif Håller med dig aanderss
Anic
En intelligent människa behöver inte provocera och gräla... Det är snarare de ointelligenta som inte kan debattera utan att gräla.

Fast jag tycker själv att det är roligt att debattera och utbyta åsikter, så länge folk inte börjar gräla och är oförskämda.
Krolliljan

tummenupp.gif
CITAT (Biggan_ @ 05-06-2008, 15:09) *
tummenupp.gif
............................ Jag tror nog man får trevligare vänner i tramstrådarna.

smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon