Full version: Vart är mina mail?
Ann
Hej Ingemar!

Det blev fullt i inkorgen, jag tryckte på arkivera och trodde att jag skulle få mailen i ett arkiv, där det gick att ta fram dom senare. ohmy.gif Nu är det tydligen klipt igen. Vart fasiken har mina mail tagit vägen?? blink.gif
Jag får väl betala Dig en extra lön, Du är snart heltids sysselsatt av mig.

Undrar Ann. rolleyes.gif
Ann-Christin Lindberg zon II
Ann! De sänds som en mapp till din e-postadress, där de kommer som en bifogad fil! Kolla där, ska du se... smile.gif
Hej igen, Ann! Glömde säga, att du kan göra dina egna mappar för din personliga brevlåda, sedan kan du sortera och arkivera precis som du själv vill! Det funkar gôrbra! rolleyes.gif Det är lätt att flytta meddelanden mellan de olika mapparna!
Ann
Hej Ann-Christin!

Tack för ett snabbt svar. Hos Dig vilar tydligen ingen lathund tongue.gif

Fick ett mail att dom arkiverade mailen fanns på en bifogad fil. Körde bilagan. Upp dök en ruta med ett sammelsurium av text. Efter två röda gick ögonen i kors blink.gif och här sitter jag och är lika dum. Var tog mailen vägen? Det är ju inte ett hopkok av samtliga inlägg jag vill ha. Det går ju inte att läsa något vettigt av det. sad.gif

Vad gör den som är för dum att begripa sig på det här med alla nymodigheter? När man är i min ålder ska man hålla sig till radion, tydligen. tongue.gif

Hälsning från Ann
Hej igen Ann!
Ja, det ser väldigt rörigt ut, men hos mig ligger varje PM på en enda lååååååååång rad, och om man markerar den rad man vill "få tag på", och kopierar den (ctrlC, du vet) och lägger in den (ctrlV) i t ex Word, så ser det hela bättre ut!

Lycka till! rolleyes.gif
Ann
Näääää! Nu får skiten vara. Går inte att få något vettigt utav detta.
Trodde att jag sparade det på Word, men det hamnade nog ute i cyberrymden. Hittar det ingenstans
Ibland så tror jag att jag förstår precis allt, sedan återfår jag medvetandet. unsure.gif
Hej från Ann.
Lilla GUMMAN! rolleyes.gif

Ta det lugnt! En annan dag när du är STARK och LUUGN går det säkert bra! wub.gif

Men datorn kan KNÄCKA den bäste - och tid tar det också! wacko.gif tongue.gif

Tumhållning från mej till dej! rolleyes.gif
Ann
Hej Ann-Christin!

Det var som attan!
Så jag ska vänta tills jag är stark och luugn!!!!
Vem fasiken kan vara stark och lugn inför denna förbålade manicken???? mad.gif

Men tack för omtanken wub.gif wub.gif rolleyes.gif
Hälsar Ann
Fialotta
Hej Ann!
Du är inte ensam om att inte kunna allt...jag lovar rolleyes.gif
Jag får inte det heller att funka med alla stora bokstäver och olika stilar
men jag skiter i det just nu...vi kan ta det eftervart vi känner att vi
vill lära oss...---Rom byggdes inte heller på en dag wink.gif smile.gif
Vi avvaktar och slår till senare rolleyes.gif
Kramar
Ann
Hej maudan! rolleyes.gif
Tur i eländet att man inte är ensam om att inte begripa sig på manicken. tongue.gif tongue.gif
Hej från Ann
Jojo, men om man ska komma överens med MANICKEN får man närma sig lååångsamt, så att man inte skräms..... biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon