Grå
Småpynt i trädgården.
Ja, jag har naturligtvis en tomte också biggrin.gif

[attachment=19295:Fingerborg.JPG] [attachment=19296:Hagtorn.JPG]
[attachment=19297:Lärkträd.JPG] [attachment=19298:Äppelblom.JPG]
[attachment=19299:Ringblomma.JPG]

Den lille ek-killen lyckades jag naturligtvis bryta av en vinge på, grovhuggen som man är, så han ligger på sjukstugan nu. Bild på honom kommer senare.
*Stintan*
Va mysigt! wub.gif
skogstroll
jättesöta, här är min som vaktar liljan

[attachment=19302:P6060007.JPG]
CillaM
Jösses vad söta och fina! Till och med jag som avskyr pryttlar tycker dessa små figurer passar så bra i en trädgård. Måste bara göra om min största rabatt först. När det regnat.
DragonLady
Sånna vill jag också ha... -fear-.gif
Mina "ögon" i trädgården tillhör drakar.. shy.gif
Grå
Jag gillar att pynta i trädgården, men oftast ska det vara antingen sådant man kan göra själv, eller gammalt skrot som man hittar. Men någon keramikskulptör är jag inte och en tomte är ett måste. Älvorna är verkligen jättefina när man placerar ut dem och det finns inte en chans att man ser dem om man inte vet om att de är där, förrän du plötsligt får syn på en liten diskret färgklick i trädet, eller bland bladen på marken. Synd att försäljningen upphör.

Här är den lille ek-älvan med sin lagade vinge.

[attachment=19332:Ek.JPG]

Jag har ett par Fairy Divas sedan några år tillbaka, men de kommer inte alls till sin rätt på samma sätt som Flower Fairies gör.

[attachment=19333:Jordälva.JPG]
skogstroll
här har jag en som vaktar tomaterna i växthuset smile.gif

[attachment=19349:P1130006.JPG]
Bettis
wub.gif så fina älvor ni har, var får man tag i dom??
skogstroll
jag har hittat den blå älvan i en affär i Stockholm som heter American Classics eller nåt ditåt, de har mycket lullull o intressanta grejer smile.gif
Bettis
CITAT (skogstroll @ 07-06-2008, 17:51) *
jag har hittat den blå älvan i en affär i Stockholm som heter American Collection eller nåt ditåt, de har mycket lullull o intressanta grejer smile.gif

Lite långt från Göteborg, tack ändå, jag får nog leta runt här hemma.
Grå
Sök på Fairy Divas, Flower Fairies och Bubble Riders på google, så hittar du nog nätförsäljare.
Jag köpte mina på MS Trading, www.flowerfairies.se för halva priset, eftersom hon skulle stänga webbshopen 31 Maj.
Hon fick nog inte så många sålda som hon hade tänkt, så jag tror att man fortfarande kan beställa, men till fullpris.

Ring och kolla med henne, hon kanske kan ordna något? Lycka till.
Bettis
CITAT (Grå @ 07-06-2008, 18:11) *
Sök på Fairy Divas, Flower Fairies och Bubble Riders på google, så hittar du nog nätförsäljare.
Jag köpte mina på MS Trading, www.flowerfairies.se för halva priset, eftersom hon skulle stänga webbshopen 31 Maj.
Hon fick nog inte så många sålda som hon hade tänkt, så jag tror att man fortfarande kan beställa, men till fullpris.

Ring och kolla med henne, hon kanske kan ordna något? Lycka till.

thanks.gif thanks.gif ska genast kolla på nätet, ååå så fina era är!
Grå
Kollade just.
Hon har ju fortfarande 50% på hela sortimentet..! naughty.gif

Hmm... *fnular på fler...*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon