|
Småpynt i trädgården. Ja, jag har naturligtvis en tomte också  [attachment=19295:Fingerborg.JPG] [attachment=19296:Hagtorn.JPG] [attachment=19297:Lärkträd.JPG] [attachment=19298:Äppelblom.JPG] [attachment=19299:Ringblomma.JPG] Den lille ek-killen lyckades jag naturligtvis bryta av en vinge på, grovhuggen som man är, så han ligger på sjukstugan nu. Bild på honom kommer senare.
*Stintan*
06-06-2008, 16:04
Va mysigt!
skogstroll
06-06-2008, 16:09
jättesöta, här är min som vaktar liljan
[attachment=19302:P6060007.JPG]
Jösses vad söta och fina! Till och med jag som avskyr pryttlar tycker dessa små figurer passar så bra i en trädgård. Måste bara göra om min största rabatt först. När det regnat.
DragonLady
06-06-2008, 22:08
Sånna vill jag också ha... Mina "ögon" i trädgården tillhör drakar..
Jag gillar att pynta i trädgården, men oftast ska det vara antingen sådant man kan göra själv, eller gammalt skrot som man hittar. Men någon keramikskulptör är jag inte och en tomte är ett måste. Älvorna är verkligen jättefina när man placerar ut dem och det finns inte en chans att man ser dem om man inte vet om att de är där, förrän du plötsligt får syn på en liten diskret färgklick i trädet, eller bland bladen på marken. Synd att försäljningen upphör.
Här är den lille ek-älvan med sin lagade vinge.
[attachment=19332:Ek.JPG]
Jag har ett par Fairy Divas sedan några år tillbaka, men de kommer inte alls till sin rätt på samma sätt som Flower Fairies gör.
[attachment=19333:Jordälva.JPG]
skogstroll
07-06-2008, 14:57
här har jag en som vaktar tomaterna i växthuset  [attachment=19349:P1130006.JPG]
 så fina älvor ni har, var får man tag i dom??
skogstroll
07-06-2008, 16:51
jag har hittat den blå älvan i en affär i Stockholm som heter American Classics eller nåt ditåt, de har mycket lullull o intressanta grejer
CITAT (skogstroll @ 07-06-2008, 17:51)  jag har hittat den blå älvan i en affär i Stockholm som heter American Collection eller nåt ditåt, de har mycket lullull o intressanta grejer  Lite långt från Göteborg, tack ändå, jag får nog leta runt här hemma.
Sök på Fairy Divas, Flower Fairies och Bubble Riders på google, så hittar du nog nätförsäljare. Jag köpte mina på MS Trading, www.flowerfairies.se för halva priset, eftersom hon skulle stänga webbshopen 31 Maj. Hon fick nog inte så många sålda som hon hade tänkt, så jag tror att man fortfarande kan beställa, men till fullpris.
Ring och kolla med henne, hon kanske kan ordna något? Lycka till.
CITAT (Grå @ 07-06-2008, 18:11)  Sök på Fairy Divas, Flower Fairies och Bubble Riders på google, så hittar du nog nätförsäljare. Jag köpte mina på MS Trading, www.flowerfairies.se för halva priset, eftersom hon skulle stänga webbshopen 31 Maj. Hon fick nog inte så många sålda som hon hade tänkt, så jag tror att man fortfarande kan beställa, men till fullpris.
Ring och kolla med henne, hon kanske kan ordna något? Lycka till.  ska genast kolla på nätet, ååå så fina era är!
Kollade just. Hon har ju fortfarande 50% på hela sortimentet..! Hmm... *fnular på fler...*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|