Solen skiner men vad vill ni ha för väder?
aanderss
06-06-2008, 18:00
snö
Alphaville
06-06-2008, 18:03
Lite nederbörd skulle inte skada...
Sol
Kallt och soligt på dagen, lite varmare (ca 20) på kvällen, och sen åska på natten.
Varför bara regnalternativ?
Jag vill så klart ha sol.
Jag engagerar mig bara i sådant jag kan påverka. Men visst kan jag bli lite fascinerad över hur mycket folk engagerar sig vad för väder det har varit, eller vad det kanske blir för väder.
vill ha soliga dagar med max temp 23 grader och regn i lagom mängd mellan kl 23.00 - 04.30. - gärna året runt!
aanderss
06-06-2008, 19:08
CITAT (gunvor @ 06-06-2008, 20:04)

vill ha soliga dagar med max temp 23 grader och regn i lagom mängd mellan kl 23.00 - 04.30. - gärna året runt!
nääääääääää du de skall inte regna på natten
-3 och sol åååå så härligt
CITAT (gunvor @ 06-06-2008, 20:04)

Det tycker jag låter helt perfekt!
bra - då bestämmer vi det - du o jag !
CITAT (Magdis @ 06-06-2008, 20:11)

Det tycker jag låter helt perfekt!

Vill också ha det så...fast bara regn varannan natt...Det räcker gott
Alexander-VG-zon3
06-06-2008, 22:14
jag vill ha sol och torrt och hetta ,, är jag ledig från jobbet kan det få bli över +30c men jobbar jag har jag en smärtgräns vid +25c .
ninnisky
07-06-2008, 09:56
Jag vill ha vilket väder som helst, BARA det inte blir som förra året när det regnade precis hela dagen!
Jag vill ha sol men i lagom temperatur...men innan dess...helst nu...så vill jag ha en riktig 'rotblöta'...i ett par dagar...helst utan åska eftersom hunden är rädd för åskan....men med tanken på skogsbränderna som härjar runt om kring mig där jag bor...syftar till Hassela och en brand som var en bit härifrån Bjuråker...
Jag tror att hela landet skulle må gott i en riktig störtskur som varade i ca 2-4 dagar...
Jag vill ha några dagars milt och ljummet sommarregn, sen sol och knappt 20+. En och annan regnskur , kanske var fjärde dag skulle inte skada resten av sommaren...
CITAT (Floppy @ 07-06-2008, 16:22)

J .men med tanken på skogsbränderna som härjar runt om kring mig där jag bor...syftar till Hassela och en brand som var en bit härifrån Bjuråker...
Kände du också brandröken på söndagsnatten? Här var det som om det brann hos grannen...
CITAT (NIKEN @ 07-06-2008, 16:52)

Kände du också brandröken på söndagsnatten? Här var det som om det brann hos grannen...
Jupp...jag kände lukten även på måndagen...vinden låg troligtvis åt vårt håll då...så jag fick stänga dörrar och fönster för det började lukta inne...
Vad är det här för konstig omröstning...?
Inte fanken vill man att det ska regna i midsommarhelgen, hur torrt det än har varit fram tills dess!!
Märklig röstning.
Jag vill ha sol o torka så inga sniglar överlever. Vattna kan jag göra själv
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.