Christer i Falköping
Den här har jag haft i snart tio år.

Buskpion som ändrar utseende. Detta är lustigt nog samma pion som den sista i detta albumet. Den har aldrig sett likadan ut något år. Nu är den ju halvfylld och lite lustigt färgad. Men den har varit helfylld och konjaksfärgad, man även enkel och klargul. Jag köpte den via AoT för närmare tio år sedan, så enligt alla konstens regler borde den nu ha bestämmt sig för hur den skall se ut. Men gillar den det gör jag.

Mycket bättre bild denna gången tycker jag.
Christer.
CillaM
Åh, jag vill också ha... knopparna på min ena buskpion lär jag nog inte få se i år. De har vissnat ihop. Men planen är att jag och en väninna ska iväg till Krupke snart och då vet man aldrig vad som kan hända naughty.gif
Christer i Falköping
Nä, ett besök hos Krupke är farligt laugh.gif
Tyvärr får jag aldrig några fröer från denna, kanske är den steril? Men rotskott verkar den faktiskt skicka, för det kommer nya stammar en bit bort.
Christer.
Helen i Piteå Zon 5
Åhh, stööön! Pioner är sååå vackra!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon