CITAT (Anic @ 08-06-2008, 10:55)

Undra vad som är vanligast; okunskap/idioti?
´Fast jag skulle vilja ha idioti först

, blir tokig när jag tänker på det. Häromdagen stannade jag vid korvkiosken och gick och köpte en korv och bröd, gick tillbaka till bilen och ser att någon har parkerat vid sidan om, liten dvärg pudel i bilen inga fönster öppna och bilen stod i solen

jaha tänkte jag, inte går jag härifrån innan jag har sett att dom kommit tillbaka, annars slår jag rutan. Strax kom det en gubbe, låste upp bildörren och satte sig. Jag skakade på huvudet och tittade på hunden, då drog han ner rutan och jag sa till honom att det där är inge bra, "näää, jag glömde ju att dra ner rutorna"!!! eller hur, vet du hur fort det blir varmt i bilen och
hur varmt det blir (nu var min korv slut) då kan frun i huset och satte sig i bilen, alla rutorna var nere nu så jag hörde att hon sa "va" "va" trodde inte det skulle ta sådan tid, nääää JUST DET

, då åkte jag, blir så himla arg, nu var det faktiskt inte mer än några minuter, men ändå vad blir det nästa gång, glömmer barnbarnet i bilen, oj trodde inte det skulle ta så lång tid....Idioti alltså!!