A-C E
[attachment=19377:Den_gamm...n...Idde.JPG]
Min gamle gojting, mattes myspelle......

Vet ingen hund som går genom eld och vatten för att jag ska må bra.
Allt från att fåna sig för att jag ska skratta...till att sitta och "diskutera" blommor när jag planterar i rabatten...
Plockar upp allt jag tappar.....även om jag inte är medveten om att jag gör det.

Idde och Anki i Dalsland
Anic
Det är jätte fina hundar du har och roligt att du visar bilder på dem. Idde verkar vara ett riktigt charmtroll.

Ett förslag... du måste inte göra nya trådar för varje bild, du kan ju fortsätta på dem du redan startat... Men du gör som du vill.
A-C E
CITAT (Anic @ 08-06-2008, 10:59) *
Det är jätte fina hundar du har och roligt att du visar bilder på dem. Idde verkar vara ett riktigt charmtroll.

Ett förslag... du måste inte göra nya trådar för varje bild, du kan ju fortsätta på dem du redan startat... Men du gör som du vill.

Tack för tipset.
Hur gör man?
Du talar med en "data-idiot"....
Jättekul att du tycker han är fin.
Han är som en stor nallebjörn, med ett hjärta så stort att det rymmer Alla.
Mvh
Anki och Idde

CITAT (A-C E @ 08-06-2008, 07:04) *
[attachment=19377:Den_gamm...n...Idde.JPG]
Min gamle gojting, mattes myspelle......

Vet ingen hund som går genom eld och vatten för att jag ska må bra.
Allt från att fåna sig för att jag ska skratta...till att sitta och "diskutera" blommor när jag planterar i rabatten...
Plockar upp allt jag tappar.....även om jag inte är medveten om att jag gör det.

Idde och Anki i Dalsland

Fler bilder på Idde och Arne finns i mitt Album: Anki´s gott & Blandat.....VOV!
Anic
Du gör på sanmma sätt som när du skapa nya trådar, fast längst ner i tråden väljer du "skriv svar".

Han ser faktiskt ut som ett gosedjur jag hade biggrin.gif . Vad är det för ras?
A-C E
Idde är en 9årig gentleman av rasen strävhårig Vorsteh.
Hör till släktet stående fågelhundar.

Används vid fågeljakt,mm.

Har utbildat honom själv tillservicehund. Han plockar uppsaker jag tappat.
Öppnar en dörr när jag har händerna fulla. Om jag sitter på golvet har jag svårt att ta mig upp (Reumatiker) ställer han sig vid min sida så jag kan hänga " mig på honom o ta mig upp. Hämtar saker på håll, tex. en burk el. påse blåser iväg..."Hämta!" så kommer han med den.

Aldrig haft en hund som haft så stort hjärta...gör allt för att jag skall vara glad och tillfredställd. Lite deppig..då gör han hyss för att få mig att skratta. Eller hämtar mina tofflor om han tycker att vi skall vila....
Hej på dig...
Anki o Idde
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon