|
Christer i Falköping
14-06-2008, 20:22
Den kommer att handla om allt möjligt, mycket trädgård men även mycket annat. Än finns det bara ett inlägg från min sida, men det kommer mera. Här är adressen: http://dronten1.tradgardsblogg.se/18535/Christer.
Platinum
14-06-2008, 20:27
CITAT (Christer i Falköping @ 14-06-2008, 21:22)  Den kommer att handla om allt möjligt, mycket trädgård men även mycket annat. Än finns det bara ett inlägg från min sida, men det kommer mera. Här är adressen: http://dronten1.tradgardsblogg.se/18535/Christer. Var in och kikade fast jag inte är "blogg-människa". Byt typsnitt, elller färg eller nått...min sambo säger det "smälter ihop".
Christer i Falköping
14-06-2008, 20:30
Det är ju färdiga mallar man använder, så jag skall kika på vad som finns. Tack för rådet! Christer.
Då har vi hittat till samma ställe. Här är min blogg: http://rihane.tradgardsblogg.se/Försöker att ge utlopp för min odlar glädje där.
ingrid fuxwall
14-06-2008, 20:32
CITAT (Christer i Falköping @ 14-06-2008, 21:22)  Den kommer att handla om allt möjligt, mycket trädgård men även mycket annat. Än finns det bara ett inlägg från min sida, men det kommer mera. Här är adressen: http://dronten1.tradgardsblogg.se/18535/Christer. Har varit inne och läst - återkommer
Christer i Falköping
14-06-2008, 20:35
Blev det bättre nu? Har ändrat bakgrund. Christer. Skall in och kika på din blogg Rihane!
Den här bloggen kommer jag att följa! Din kunskap är en tillgång och att du förmedlar den via en blogg är kanon.
Förresten, dina kvittenfrön har alla tagit sej och väntar nu på utplantering. Vad är det bästa läget? Sol, skugga? Har ganska torr och mager jord här, det är en tuff jordmån här i kustbandet...men jag vill ju gärna ge dessa små kvitten de bästa förutsättningar, så vad gillar dom bäst?
Välkommen till bloggvärlden! "Once they get you youre stuck for life.."
Christer i Falköping
14-06-2008, 20:43
CITAT (Monaxe @ 14-06-2008, 21:36)  Den här bloggen kommer jag att följa! Din kunskap är en tillgång och att du förmedlar den via en blogg är kanon.
Förresten, dina kvittenfrön har alla tagit sej och väntar nu på utplantering. Vad är det bästa läget? Sol, skugga? Har ganska torr och mager jord här, det är en tuff jordmån här i kustbandet...men jag vill ju gärna ge dessa små kvitten de bästa förutsättningar, så vad gillar dom bäst? Kvitten vill stå soligt. Kom bara ihåg att vattna dem kraftigt nu i sommar, nästa år lär de klara sig bra om det inte blir samma torka som i år. Mina kvittenfrön visade sig aldrig ovan jord. Men å andra sidan hade de inte överlevt i min zon ändå :-) Jo Grå, jag vet att man lätt fastnar. Hade en blogg när jag drev handelsträdgård och tyckte det var jätteroligt redan då. Men så tiden efter har man så mycket annat i tankarna så det var inte förrän nu, 1,5 år senare som det kändes som jag hade tid och framförallt lust till det igen. Christer.
malin72
14-06-2008, 20:53
jag var inne och sa hej!!! min trädgårdsblogg ser du längst ner på mina inlägg jag har valt att ändra teckensnitt och st på texten för dom är väldigt små i normal st....svårläst hälsa gjärna på
Irene_L
14-06-2008, 21:09
Vad kul!  Jag följde din blogg när du hade handelsträdgården. Jag har också en blogg på trädgårdsblogg. Min blogg kan du hitta under här.
AndreasBlomquist
14-06-2008, 22:18
Hej Christer,
Vad kul att du har hittat till Trädgårdsblogg också. Jag hade ju som du vet av våra samtal din blogg som min absoluta favorit och ser verkligen fram emot att läsa din nya blogg också.
Kan tipsa också om att din bloggs adress är http://dronten1.tradgardsblogg.se
Just siffrorna som var i din länk är just det enskilda inlägget. Totalt det 18535:e inlägget på Trädgårdsblogg.se
Christer i Falköping
15-06-2008, 07:32
He, he! Tack Andreas! Nu kan jag alltså skicka runt rätt adress till alla till slut Kände att det var dags att komma igång igen och då var ju Trädgårdsblogg.se det naturliga stället för mig! Christer.
Kikade in i din blogg,än har inte jag hittat till bloggvärlden,varför?Känner att jag inte har tid,hahahaha jag är pensionär.Har känd mig sugen länge.Just nu har jag rört till det i mina album här,upptäckte att jag hade flera album med samma namn och inte kan man flytta sina bilder själv.Hoppsan nu kommer jag av mig,det var blogg det gällde.Jag kommer att följar din blogg.
Christer i Falköping
15-06-2008, 10:54
Tack Renate! Jag har förstått att det är när man blir pensionär som man aldrig har tid över :-) Så jag får passa på att njuta av den nu istället :-) Christer.
Österläge
15-06-2008, 18:35
CITAT (malin72 @ 14-06-2008, 21:53)  jag var inne och sa hej!!! min trädgårdsblogg ser du längst ner på mina inlägg jag har valt att ändra teckensnitt och st på texten för dom är väldigt små i normal st....svårläst hälsa gjärna på Malin, jag tycker din blogg var lite svårläst, så mycket färg... Annars var den jättetrevlig att läsa, men jag blev lite trött i ögonen av all färg o allt mönster! Har även kikat på er andras bloggar o de var jättetrevliga, kommer nog gå in då o då på allihop!
malin72
15-06-2008, 22:39
Trevlig blogg, men tycker också att det är ett lite konstigt och svårläst typsnitt. Rihane: Var inne och tittade på din blogg. Har själv balkong och tycker att din blogg är jättetrevlig! Om jag hade känt till tradgardsblogg.se när jag startade min balkongblogg så hade jag så klart haft den där. Men det är lite sent påtänkt nu. Kolla gärna in den i alla fall: balkongen 7 trappor upp
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|