sallamander
[FONT=Courier]
Hejsan !

Jag har läst här ett tag och nyss blivit medlem.
Har nyligen blivit en total trägårdsfantast, sambon bara skakar på huvudet när jag berättar om mina ideer.

Det projektet jag håller på med nu är att anlägga en sk månskensrabatt och i den rabatten ska jag även ha min lille fontän (ny för i år).

Har ett par skuggrabatter också som jag nu försöker få ordning på, vill gärna ha det i olika rosa nyanser.

Ullis i Västerås
Eva i Norrköping
Hej och välkommen! Det låter väldigt spännande med dina planer! Hoppas du kommer att kunna ta bilder, det är alltid så roligt att se!
Lycka till!
Ina
Välkommen!
Här kommer ingen att skaka på huvudet när ideérna väller fram!

Ina rolleyes.gif
ariana
kul att du är med hoppas på bilder wub.gif
sallamander
Tack för välkomnandet

Det kommer att komma bilder så småningom, just nu är det inte så mycket att ta kort på. Har varit runt och fynda lite perenner i dag som ska planteras så fort som möjligt.

Köpte även tujor till bra pris till den nya uteplatsen + att jag har fixat plattor gratis via en annons, ska bara att åka och hämta dom.

Ullis
Kajsa
Hej Sallamander
Här bara ramlar in Västerås folk roligt, som sagt Eva som är ny här bor
som jag i Hökåsen men Gryta är inte långt ifrån. Har arbetskamrater
där du bor. Som sagt välkommen till Odla.nu rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon