Full version: Gamla grindar.
liv
Hej
Jag ropade in 2 gamla trägrindar på auktion i lördags . Tänker kanske ha dem till nåt slag av växtstöd o.d.
Har ni några tips att ge mig .Kanske nåt helt annat.
Jag köpte de bara för jag tyckte de var så enormt fina . Måste renovera de lite . Kanske tips till det med .
De är nog i från 1920 30 talet . Jag blev så kär i dem så jag köpte dem huvulöst utan att riktig veta till vad .
Ni duktiga ,kloka ,kunniga hjälp mig.
Liv
Majjijann
bild??

Jag är lite beroende. Måste få se. Älskar gamla grindar kram2.gif
gyppoline
De låter spännande, kan man inte göra nåt fint med gamla stolar elelr fönster i trädgården också?? blink.gif
Jag har ett par gamla hjul från en hästsläde från förr i tiden, gamla i trä superfina! Kan man göra nåt fint med dem?
/gyppo
liv
CITAT (Majjijann @ 16-06-2008, 16:17) *
bild??

Jag är lite beroende. Måste få se. Älskar gamla grindar kram2.gif

liv
Har problem med digitalkamera. Och så e jag inte alls haj på det där att skicka bilder .
Har du själv grindar som du hittat på nåt med???????
gyppoline
En grind? Varför inte göra en vacker entré till din trädgård?
Majjijann
Jag har ingenting själv, men jag slukar inspiration som en varg. Sen när jag får tid och pengar, då j*vlar! Här ska fyndas! Och oj vad fin min gamla tråkiga trädgård ska bli biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon