Full version: Trädgårdsfigurer
Gnuttis
Jag skulle vilja få tag på trädgårsfigurer i fantasy stil, tex drakar, alvar, älvor.......
Har hittat en länk till en sida i England som har precis den stil som jag skulle vilja ha.
http://www.david-goode.com/

Är det någon som vet någon som säljer det?
Fenja
Kan du inte beställa från dem då? Så där stora grejor kan nog vara svårt att få tag på här hemma. Om du vill hitta mindre grejor här i Sverige så kolla på tradera eller googla: köpa drake, köpa älva etc
Mvh
Fenja
Alba
Jag har aldrig sett de figurerna i någon affär. Du kan ju också mejla till firman och fråga om de har återförsäljare i Sverige.-
Suz
Åh vilka fina Alfer!!! Hittar du några på närmare håll eller bestämmer dig för att beställa därifrån så hör av dig!
Nu vart jag kär i denna lille plutt som ser ut att ligga på ett berg av marsmallows wub.gif

[attachment=19896:largecomfortfood.jpg]
Anna i Åkarp
Tack för den länken, fantastisk trädgårdskonst. Hade gärna haft slottet men det var liiiite dyrt. -cry-.gif

Gnuttis
Jag hade gärna köpt några av hans skulpurer. Men priserna är ganska så avskräckande redan innan man omvandlat från pund till kronor. -cry-.gif

Men jag ska fortsätta leta. Måste ju finnas något liknande här hemma till förhoppningsvis én något mindre prislapp...
skogstroll
kolla www.gardenaquatica.com under Statyer/trädgårdskonst smile.gif
Limeblossom
Oj oj vilka fina bronsfigurer!!!! Men som sagt, dyra.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon