Full version: Reklam vid sidan?
Pia L
Jag vet att det är en dum fråga som redan har varit på tapeten, men ett sviktande minne gör att jag inte kan ta bort det från den här datorn.
Hur får jag bort reklamen från sidan (till höger) så att jag slipper scrolla så fort jag ska läsa något???
Ramred
Kör du IE eller Firefox?
Pia L
IE säger datorägaren
Ramred
Aha.... sorry, då vet inte jag hur man får bort reklamen. Om du använt Firefox, så hade lösningen varit enkel. Där finns möjlighet att lägga in att vissa skript inte körs, men vet inte om något liknande finns tillgängligt för IE.
Pia L
Tack ändå för viljan att hjälpa, jag får vänta på någon som vet hur jag ska göra, tror att det är IE jag kör hemma också.....om jag ändå kunde komma på HUR jag gjorde, jag har för mig att det var fruktansvärt simpelt.
Ramred
Det brukar vara simpelt när man kan... Du kommer säkert på hur du ska lösa probemet. Finns säkert många här som kan hjälpa också.
Anki på Öland
Ställ in storleken på 1280 pixlar (längst ner till vänster) så ser du den inte i alla fall!
Anki
Pia L
Tack snälla Anki, visste väl att det inte var något konstigt...ha ha...bara minnet som sviktade lite. Ha en fortsatt trevlig kväll, kram wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon