Som svar på Åsa K! Jag åker gärna till Sofiero! Jag och Susanna har mailat till varandra om att kolla hur många i skåne som skulle vilja träffas. Byta ideér, prata trädgård och "småprat", ha kul! Vem vill med? Hör av er så försöker vi planera efter hur många vi är
Susanna
27-08-2003, 07:51
Hej Milla!
Jag är intresserad!
Har haft lite mailkontakt med Ti Bee också efter mailet med dig och ska höra med henne också!
Susanna
Åsa K, zon 1
27-08-2003, 08:48
Hej!
Kul att några kommer. Vi är 2-3 som kommer på söndag. Kanske kunde vi ses vid lunchtid och äta tillsammans på någon av matställena. Kan lämna mitt mobilnr till er.
Är på kattutställning i Gbg på lördagen Och åker tidigt till Sofiero på söndag.
milla
27-08-2003, 20:05
Har funderat lite på hur vi hittar varandra och var vi ska träffas. Jag känner inte till Sofiero så jätta bra, nån som vet ett lätt hittat ställe? Lite jobbigt att springa runt o fråga folk om de är från odla.nu Ska vi ha något känne tecken, en gul solros i knapphållet... Jag har ett tjog här hemma.
Susanna
27-08-2003, 20:51
Jag vet inte heller hur det ser ut där, har aldrig varit där tidigare. Så något kännetecken vore nog bra! Mina solrosor är utblommade men duger kanske ändå!
Susanna
Åsa K, zon 1
28-08-2003, 07:00
Hej!
Jag har skickat ett mail till milla. Vi är 2 eller 3 som kommer på söndag. Det bästa är att ha mobilkontakt för Sofiero är stort och massor att titta på. Kanske kan vi äta lunch tillsammans
MadeleineB
28-08-2003, 09:20
Skulle ha varit verkligt trevligt, men jag är tyvärr i Stockholm på söndag.
Är definitivt intresserad nästa gång - för vi kan väl ordna en nästa gång? MadeleineB
Pia mitt i Skåne
28-08-2003, 09:50
Svejsan. Som färsking här så tycker jag också att det hade varit skoj, men det händer så mycket annat den här helgen. Jag har faktiskt lovat dottern att inte ägna mig åt blommor denna helgen utan hela familjen skall ta och åka till Bjuvskarnevalen en sväng. Visserligen är det ju på lördagen, men vi bönder har ju lite att pyssla med här hemma i stallarna på helger också. Förhoppningsvis finns det kanske ändå några växter att titta på i Bjuv. Ha det gott på Sofiero så hoppas jag vi ses någon annan gång, det finns ju många evenemang här i Skåne. Pia
Ti bee
29-08-2003, 02:07
Attans då! På söndag är det träff med småungarna och föräldrarna från vänta-barn-tiden. Synd! Då sällar jag mig till de som hoppas att vi också kan ses en annan gång!
Susanna
30-08-2003, 10:51
Hejsan skånetjejer!
Tyvärr har jag fått förhinder och kan inte komma till Sofiero i morgon... Men vi ses väl igen?!
Hälsningar Susanna (som idag anlägger en nytt jordbuggsland!)
milla
30-08-2003, 20:20
Hej! Snyft Jag har fått feber. frossa och ont i hals o hela kroppen. Är det inte oerhört orättvisst. Jag har varit frisk hela sommaren, förutom min födelse dag, nu är jag ur hängig. Hoppas det är bättre i morgon, annars blir det inget Sofiero för mig. Jag ringer er på mobilerna om jag frisknat till, annars får ni ha det så bra!
Åsa K, zon 1
31-08-2003, 17:03
Hej
Har kommit hem från Sofiero..... jätteblöt.... jösses vad det regnade Det bara öste ner och inte mycket folk...stackars utställare.
Försökte inte ens ringa dej, milla! Hoppas du känner dej bättre !
Därimot gick det bra på VKs kattutställning i Gbg. Jag fick min katt Felicia nominerad till panel! men det gick ännu bättre för "Exotic", hon fick BIS på sin kisse.... grattis, grattis
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.