Full version: Blogganpassa Odla
Jill-Ulrika
Driver sen en tid tillbaka en egen trädgårdsblogg. Bloggformen är ett kul sätt att föra anteckningar kring idéer, erfarenheter och tankar kring trädgård, tyvärr är jag som bäst en glad amatör inom trädgårderiet så några större odlarmödor är det väl knappast fråga om men ändå kul att kunna visa bilder och skriva om medgångar och motgångar osv.

Under trädgårdslänkar på Odla finns det länkar till några trädgårdsbloggar men varför är det så få, har det gjorts ett urval? Vad krävs då för att en blogg ska få äran att finnas med i listan över trädgårdslänkar på odla, tro? Behöver man vara ett fullfjädrat trädgårdsproffs (dvs yrkesverksam inom trädgård på ett eller annat sätt) för att få vara med eller är det en köpt reklamplats?

Kanske finns det en separat länklista över trädgårdsbloggar någon annanstans på odla? Skulle iallafall gärna ta del av andra odla-medlemmars trädgårdsmödor i bloggform oavsett om det är en blogg på proffsnivå eller inte. Det vore om inte annat en kul idé att samla alla odlaiters trädgårdsbloggar i en egen länklista för att göra det lättare att hitta.

Funderar även på om det finns färdiga knappar till Odla att lägga på bloggen? Eller får man lov att göra dem själv? En färdig knapp skulle vara tummenupp.gif inte för att göra reklam, (undviker reklam i bloggen) utan eftersom för odla är det forum jag spenderar en stor del av min uppkopplade tid på.
henriks
Nähä!? spenderar uppkopplad tid på odla?? det har jag aaaldrig gjort - borde snart skriva in mig på en specialklinik för forumberoende....

Calypso_bulbosa
CITAT (henriks @ 22-06-2008, 19:59) *
Nähä!? spenderar uppkopplad tid på odla?? det har jag aaaldrig gjort - borde snart skriva in mig på en specialklinik för forumberoende....

kompiskram.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Irene_L
Här finns en tråd med bloggar:
http://www.odla.nu/forums/index.php?showto...p;hl=blogglista
Jill-Ulrika
CITAT (Irene_L @ 23-06-2008, 11:55) *

Tack för tipset Irene! Har varit inne och kikat på din blogg. Måste säga att jag gillar din svartlila pionvallmo:)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon