Full version: Jävla satan
aanderss
Min bil stod på en parkering vid vägkanten i dag och där var de en som backade påd en i dag. en bit på grillen är borta och kofångaren är skadad. thumbdown.gif angry.gif Jag hoppas att försäkringen täcker det mästa. skall prata med verkstaden i morgon. kan tillägga att han/hon smet
ingrid fuxwall
Tycker synd om dig och hoppas allt löser sig
aanderss
CITAT (ingrid fuxwall @ 26-06-2008, 22:47) *
Tycker synd om dig och hoppas allt löser sig

tack

de går ju att köra med den men den ser inte snygg ut
Nostalgia
Vilken tråkig historia trostar.gif

Hoppas han/hon sover dåligt i natt , men sådana devil.gif som bara struntar i det och åker därifrån får väl troligvis inget dåligt samvete, fy vilken dålig stil thumbdown.gif
aanderss
mm de är mycket dålig stil
Wilmer
Hoppas ditt försäkringsbolag är bra!
Mica548
Stackare! Jag förstår hur du känner det. Har själv varit i din situation... *suck*

Mitt tips är att kolla med Trafikförsäkringsföreningen, dem täcker parkeringsskador från okända (http://www.tff.se/templates/Page.aspx?id=192). Självrisken är 5% av basbeloppet, ca. 2000:-. Kan vara ett alternativ, så slipper du nyttja din egen försäkring och tappa bonus.

/Mica

Pia L
Jag har min bil helförsäkrad och blev påbackad på parkeringen, försäkringen täckte INTE parkeringsskador då man inte visste vem den skyldige var.
Varför ska man betala 600:-/mån för om bilen ändå inte är HELT försäkrad?
Skadorna som blev på kofångaren skulle kosta 7-8 000:- att åtgärda, suck!
aanderss
tack fär alla tips
HelenJ
Varför smiter man? Helt onödigt.

Under ishalkan förra vintern gled min bil rakt in i en parkerad bil - det fanns inte en chans att svänga eller stanna fast jag bara körde i 10 km/h. Frustrerande och pinsamt.... Både min och hans strålkastare gick åt skogen, annars hände inte så mycket. Jag satte lapp och letade sen upp ägaren på nätet, ringde och pratade med honom och talade om vilket försäkringsbolag jag hade. Men antingen struntade han i att laga, eller så drog de bara från hans försäkring, för det enda jag behövde betala var självrisken på min egen bil.

Jag hade så ont i magen innan jag lyckats få tag i den här killen - fruktansvärt dåligt samvete fast jag inte kunde rå för olyckan. Men jag hör kanske till undantagen?
aanderss
Jag hade så ont i magen innan jag lyckats få tag i den här killen - fruktansvärt dåligt samvete fast jag inte kunde rå för olyckan. Men jag hör kanske till undantagen?
[/quote]

mm du gör nog de vad vet jag
*Stintan*
CITAT (aanderss @ 26-06-2008, 20:21) *
Min bil stod på en parkering vid vägkanten i dag och där var de en som backade påd en i dag. en bit på grillen är borta och kofångaren är skadad. thumbdown.gif angry.gif Jag hoppas att försäkringen täcker det mästa. skall prata med verkstaden i morgon. kan tillägga att han/hon smet

trostar.gif Hoppas det löser sig.
aanderss
CITAT (Stintan43 @ 27-06-2008, 08:53) *
trostar.gif Hoppas det löser sig.

mm man gör de men den gör iaf att köra med
aanderss
jag har polisanmält den och pratat med verkstaden och ringt försäkringsbolaget
Nostalgia
Ja du, mycket jobb för något som någon annan ställt till med.

Det är ju bra att du iallafall kan använda bilen.Hoppas allt löser sig till det bästa för dig happy.gif
Farbror Blå
Hoppas allt går bra anders, såå trist sånt!

skrattar lite åt trådens överskrift!!
som kristen kan jag inte annat än hålla med.. "j-a s-n" cool.gif
aanderss
3000 är de i sjävrisk
Rose
Vilken rubrik! thumbdown.gif
Majjijann
Fy vilken usling. Demolera och bara sticka, en del ska ha pisk!
aanderss
CITAT (Majjijann @ 29-06-2008, 18:25) *
Fy vilken usling. Demolera och bara sticka, en del ska ha pisk!

mm
Nostalgia
CITAT (Rose @ 29-06-2008, 18:05) *
Vilken rubrik! thumbdown.gif

Den kom nog just då direkt från hjärtat, med all rätt tycker jag giggle.gif
vindspel
Har du bil Anders whist.gif

Nu sliter du ut bokstaven M igen nono.gif

3000 i självrisk ,,,, där rök extra inkomsterna för alla nätter du ska jobba crying.gif
aanderss
vår bil är inte påbackad utan polisen tror att en lastbil kört på den i sidan´och orsakat skadorna

CITAT (vindspel @ 30-06-2008, 11:15) *
Har du bil Anders whist.gif

Nu sliter du ut bokstaven M igen nono.gif

3000 i självrisk ,,,, där rök extra inkomsterna för alla nätter du ska jobba crying.gif

nja egentligen mammas bil
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon