Full version: Eländes elände
eden
Har inte kunnat komma in på odlasidan ikväll. Ngn. som vet om det varit fel i cyberrymden nånstans?? Även om man lever utan odla så lever man bättre med. Framförallt saknade jag alla trevliga inlägg. Så fort man blir beroende... Nu blev det som tur var bara ngra. timmar utan, mewn, hemska tanke, omdet skulle bli flera dagar. Hur skulle ni andra göra??
Betty
Forumet verkar ha varit nere mellan 17:23 och 22:12 ikväll. Tycker det varit ovanligt mycket avbrott på sistone. Problem med deras server så vitt jag förstått...

Tja vad gör man när man inte kan hänga på Odla... ser på TV kanske, jag kollade på fotboll ikväll så jag saknade inte forumet så värst mycket den här gången. Annars får man väl kanske läsa nån trevlig trädgårdsbok, surfa runt på andra trädgårdssajter eller rent av umgås med familjen (Hepp!)
Alltid kommer man väl på nåt att göra - man hade ju faktiskt ett liv innan internet med... biggrin.gif
HelenJ
För en gångs skull kom jag i säng i tid igår kväll - jag blev ju inte sittande i timmar med att läsa/skriva inlägg på forumet eller chatta. Tack odla för att det inte gick att öppna sidan alls igår!
Aqvakul
Reklamen fungerade, men inget annat - Vad är viktigast? confused.gif
Betty
Jag läste i en tråd på avd. Support att de "håller på att undersöka olika uppgraderingsmöjligheter för att få
snabbare server med bättre kapacitet."

Det blir nog bra så småningom - bara de får fixa och grejja med det här ett tag till.
Ha tålamod! biggrin.gif
Noak
Jag hann läsa en hel bok, ... månne litteraturfrämjandet hade ett finger med i spelet...
Sussie F-Flower
Ja, mellan 17.30 och 22.00 var det helt omöjligt!!!!!!!!!!

Har aldrig varit med om att det varit problem över huvud taget tidigare...

Jag rensade bort 3st 14L:s hinkar med ogräs (runt vinbärsbuskar osv) samt planterade lite istället.
Har fortfarande inte fått ner alla perenner i rabatterna... whistling.gif

Ikväll ska jag såga ner halva plommonträdet, om jag får tag i en lämplig stege... ...som är stadig...
Har hellre sol wub.gif på altanen än halvruttna plommon i en skål... giggle.gif

Håller med dig eden, vilket beroende det har blivit med odlasidan.......!!!
Motti
Har just lämnat ett Foum som hade ständiga problem med funktionen kunde vara avstängt i dagar .Så hittade jag detta och ta mig sjutton samma hände här i går fast det var ju bara timmar flirting.gif Måste säga att Odlas forum är jätte trevligt och framför allt roligt.Jag kommer att få nytta av det framöver då vi flyttar till nytt hus och en ny trädgård som ska till, här finns ju massor av expertis och kunnande kompiskram.gif det kommer att behövas framöver.Saknar att inte få odla i år -cry-.gif

Mvh Motti
embees
CITAT (Aqvakul @ 27-06-2008, 07:48) *
Reklamen fungerade, men inget annat - Vad är viktigast? confused.gif

Samma här........ men inte f-n sitter man och läser reklamen...roligare kan man ha.... thumbdown.gif

CITAT (HelenJ @ 27-06-2008, 07:12) *
För en gångs skull kom jag i säng i tid igår kväll - jag blev ju inte sittande i timmar med att läsa/skriva inlägg på forumet eller chatta. Tack odla för att det inte gick att öppna sidan alls igår!

Hahaha.....så kan man också se det giggle.gif

edit:stavfel
eden
CITAT (Betty @ 27-06-2008, 01:15) *
Forumet verkar ha varit nere mellan 17:23 och 22:12 ikväll. Tycker det varit ovanligt mycket avbrott på sistone. Problem med deras server så vitt jag förstått...

Tja vad gör man när man inte kan hänga på Odla... ser på TV kanske, jag kollade på fotboll ikväll så jag saknade inte forumet så värst mycket den här gången. Annars får man väl kanske läsa nån trevlig trädgårdsbok, surfa runt på andra trädgårdssajter eller rent av umgås med familjen (Hepp!)
Alltid kommer man väl på nåt att göra - man hade ju faktiskt ett liv innan internet med... biggrin.gif

Tack Betty för dina kloka tankar. TÄNK att man kan vara social UTAN datorn, det är nästan så ATT man BLIr FÖRVÅNAD.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon