Full version: Ny här!
Stuvstamorsan
Ville bara säga hej!

Jag är en tjej på 34 år med sambo och två små barn.
Vi flyttade till vårt första hus för en månad sedan och det här med trädgård är roligt men svårt!
Eller egentligen är det inte så svårt, för vet man inte vad man ska göra så gör man ingenting och då är det lätt. =)

Jag har ju naturligtvis ett och annat att fråga om och det känns som att ni kommer att bli mina bästa vänner om jag får lite svar framöver. =)
Men först ska jag luska runt lite och kolla gamla trådar, det fanns en hel del matnyttigt såg jag.

Hej hej!
aanderss
välkommen . hoppas du kommer att trivas
Fenja
Hej och välkommen hit!
Mvh
Fenja
Stuvstamorsan
Tack! Jo, jag har varit inne lite tidigare, men det kan ju vara roligt att bli mer delaktig.
pimpim2
Jättevälkommen!
Här får man vara precis den men vill.
Ett skönt forum!
Välkommen!
Monaxe
Välkommen till ett toppenforum!
Stuvstamorsan
Roligt! Tack!
Betty
Hej och välkommen hit säger jag med! smile.gif

Pssst, pimpim - nu försökte jag ha ihjäl din avatar igen... whist.gif
Eva-Helene
Välkommen! Tänk bara på att det ÄR ett beroendeframkallande forum!
eden
CITAT (Eva-Helene @ 27-06-2008, 20:20) *
Välkommen! Tänk bara på att det ÄR ett beroendeframkallande forum!

Välkomna hela familjen. Lycka till med odleriet önskar eden. Tänk bara på ovanstående!!!!!
*Stintan*
Säger också välkommen till Odla. Har man väl kommit hit kommer man aldrig härifrån.
pimpim
Välkommen hit.
zaaritha
Trevligt med en nykomling!
Välkommen!
Krolliljan
Välkommen blomma.gif
Gillan
Välkommen säger jag också yes.gif ..........och som redan sagts, men tål att upprepas; Har du en gång tagit dig in här så ta du dig knappast ut igen biggrin.gif
Biggan_
Hej och Välkommen säger jag också! rose.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon