Full version: sommarfägring
Alexander-VG-zon3
hej hej

lite sommar färg på uteplatsen .

blombilder

Biggan_
Den vita kaktusen var ju ljuvlig! wub.gif
Fina blombilder!
Christer i Falköping
Ja, kaktusen var otroligt fin. Mina har knoppar men inte mer än. Såg att du har samma spräckliga dahlia som jag har, men något åt upp alla knopparna på den för ett tag sedan, så nu ser den lite vesen ut.
Christer.
Alexander-VG-zon3
CITAT (Biggan_ @ 28-06-2008, 17:29) *
Den vita kaktusen var ju ljuvlig! wub.gif
Fina blombilder!

tack tack

CITAT (Christer i Falköping @ 28-06-2008, 18:48) *
Ja, kaktusen var otroligt fin. Mina har knoppar men inte mer än. Såg att du har samma spräckliga dahlia som jag har, men något åt upp alla knopparna på den för ett tag sedan, så nu ser den lite vesen ut.
Christer.

visst är den dahlian snygg . får väl trycka in den i kylskåpet i vinter som jag brukar .
Christer i Falköping
Jag hoppasverkligen du har ett extra kylskåp till dina växter, låter som du klämmer in en hel del där laugh.gif
Christer.
Alexander-VG-zon3
nepp inget extra kylskåp men till vintern kanske en extra hylla om jag ber herrn snällt .

för alla lökar/knölar ska åtminstone in där . sedan får man se om en eller annan ner klippt växt får plats . giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon