HelenN
Nu händer det grejer...det blommar både här och där och de första rädisorna är skördade. Här kan ni kolla på bilder från min TRÄDGÅRD och mitt bloggande!
Sussie F-Flower
Hej Helén!

Ja, nu har jag tittat runt hemma hos dig. Det tog nog en halvtimme det!

Herregud, vad mycket fint du har och har gjort.
Blev mycket förtjust i den mörka pionvallmon... wub.gif Men allt annat var så vackert också!
Inklusive dina vackra barn!

Känner mer inspiration att gå ut och fortsätta med min "mur-rabatt" som aldrig blir klar...
Har fortfarande perenner som inte kommit ner i jorden pga platsbrist...
Fick dock lust nu, när jag såg dina tjusiga rabatter.

Tack för titten!
Sussie.

HelenN
CITAT (Sussie F-Flower @ 29-06-2008, 12:15) *
Hej Helén!

Ja, nu har jag tittat runt hemma hos dig. Det tog nog en halvtimme det!

Herregud, vad mycket fint du har och har gjort.
Blev mycket förtjust i den mörka pionvallmon... wub.gif Men allt annat var så vackert också!
Inklusive dina vackra barn!

Känner mer inspiration att gå ut och fortsätta med min "mur-rabatt" som aldrig blir klar...
Har fortfarande perenner som inte kommit ner i jorden pga platsbrist...
Fick dock lust nu, när jag såg dina tjusiga rabatter.

Tack för titten!
Sussie.

Tack snälla!!!!!! Alldid kul att få positiva ord....för själv ser jag inte vad som är bra och obra......och får lättare inspiration av andras trädgårdar.
Fenja
Vilken jättefin blogg! biggrin.gif Underbara bilder.
Mvh
Fenja
HelenN
CITAT (Fenja @ 29-06-2008, 20:30) *
Vilken jättefin blogg! biggrin.gif Underbara bilder.
Mvh
Fenja

Tack Fenja!!!! thanks.gif yahoo.gif
Helen i Piteå Zon 5
Superfina bilder på både barn och trädgård yes.gif Ska läsa din trevliga blogg lite mer noga vid något tillfälle....
Biggan_
Nu har jag varit inne och tittat på din blogg. Så fin trädgård och så snygga bilder! tummenupp.gif Den mörklila pionvallmon föll jag pladask för! wub.gif
Majasvärld
Du har så väldigt mycket fint i din trädgård, fick en fin ide när jag såg hur du har gjort runt brunnarna... tack, tack smile.gif Dammen är också jättefin och växthuset... har inget växthus just nu, så det är något som skall bli till nästa vår yes.gif Titta gärna in på min hemsida Majas värld
Ha det gott!
ingrid fuxwall
Tyvärr kan jag inte gå in på din sida - två gånger har jag försökt men då har min dator krånglat, knepigt
HelenN
CITAT (ingrid fuxwall @ 01-07-2008, 20:30) *
Tyvärr kan jag inte gå in på din sida - två gånger har jag försökt men då har min dator krånglat, knepigt

vad konstigt...för det ska du ju kunna göra!!!

CITAT (Majasvärld @ 01-07-2008, 19:20) *
Du har så väldigt mycket fint i din trädgård, fick en fin ide när jag såg hur du har gjort runt brunnarna... tack, tack smile.gif Dammen är också jättefin och växthuset... har inget växthus just nu, så det är något som skall bli till nästa vår yes.gif Titta gärna in på min hemsida Majas värld
Ha det gott!

tackar för kommentaren!!! Jag kollade in din hemsida....coool och annorlunda. Såg att du har vinrankor...jag köpte två förra året som sitter mot söderväggen...och vi får väl se när det kommer nåra druvor!

CITAT (Biggan_ @ 30-06-2008, 10:45) *
Nu har jag varit inne och tittat på din blogg. Så fin trädgård och så snygga bilder! tummenupp.gif Den mörklila pionvallmon föll jag pladask för! wub.gif

tack!!! ja...Pionvallmon är helt underbar!
Grå
Jag har fått en ny favoritblogg a0a.gif Snygga pokervänner du har!

Den lilla fladdermusen, överlevde den eller hade den redan drunknat när du hittade den?

HelenN
FTack!!!
Fladdermusen var död när jag hittade den....men kunde inte låta bli att fota den smile.gif
CITAT (Grå @ 05-07-2008, 18:19) *
Jag har fått en ny favoritblogg a0a.gif Snygga pokervänner du har!

Den lilla fladdermusen, överlevde den eller hade den redan drunknat när du hittade den?

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon