Full version: Hej på er
AnitaO
Kikar bara in och ber att få tillönska en skön sommar.

I helgen väntar WDS ... rena paradiset för en hundälskare smile.gif
Nån fler som ska dit (förutom Herkules då förståss .... det vet jag ju redan rolleyes.gif )

Sussie F-Flower
Tack! Önskar en riktigt Skön Sommar till Dig med!!!

Vad är WDS...? (utställning, eller..?)
AnitaO
CITAT (Sussie F-Flower @ 30-06-2008, 12:08) *
Vad är WDS...? (utställning, eller..?)

Ja, i helgen invaderas Stockholm av 20.000 hundar från hela världen.
WDS är alltså World Dog Show. Världens största hundutställning som hålls varje år.
Biggan_
Hej Anita! Kul att "se" dig igen! Ha en skön sommar du också och ha det så trevligt på hundutställningen! smiley_small_hug.gif
Sussie F-Flower
CITAT (AnitaO @ 30-06-2008, 12:15) *
Ja, i helgen invaderas Stockholm av 20.000 hundar från hela världen.
WDS är alltså World Dog Show. Världens största hundutställning som hålls varje år.

Oj då!!! Många hundar blir det då!!!

Får passa på att Önska Lycka Till också då, till Er!
Hoppas vädret blir "hund-bra", dvs inte stekhet sol... flirting.gif

kompiskram.gif
Anki på Öland
CITAT (AnitaO @ 30-06-2008, 12:04) *
Kikar bara in och ber att få tillönska en skön sommar.

I helgen väntar WDS ... rena paradiset för en hundälskare smile.gif
Nån fler som ska dit (förutom Herkules då förståss .... det vet jag ju redan rolleyes.gif )

Jajamensan!! Långweekend från torsdag till söndag yahoo.gif med massor av trevliga bekantskaper från världens alla hörn som kommer att dyka upp!!
Anki
Lady Hamilton
Hej Anita kompiskram.gif Kul att se dig igen Önskar dig o er andra som skall lycka till
Krolliljan
smile.gif

Skön sommar på dig själv.[attachment=20432:aadogs.gif]
aanderss
hej
ingrid fuxwall
Hej hej - hoppas det inte blir några strejker som ställer till det för alla utställare
Gillan
Hej Anita, längesen man såg dig här. Jag önskar dig också en skön fortsättning på sommaren. Hoppas ni får en fantastisk helg med alla dessa hundar tummenupp.gif
Gossen Ruda
Long time, no seen! Eller hur det nu var. Kul att höra av dig och lycka till. Hoppas du inte blir utskälld.
Eva i Skåne
Ha en bra hundhelg och en skön sommar Anita kram2.gif
Fenja
Gott att se dig här! Jag håller alla tummar för er på utställningen, ta en massa bilder och visa oss.
Ha en riktigt skön sommar!
Fenja
Leia
Själv missar jag denna happening... Sk*t trist. I kväll är det dessutom internationellt lapphundsmöte hos en uppfödare jag känner, men jag ligger här med en halsfluss som inte vill gå över.... Och hade det inte varit för den hade jag varit tvungen att jobba.... sad.gif

Detta är kanske enda gången WDS anordnars i Sverige man ansöker om det på samma sätt som ett land ansöker om OS. Så ni som kan, ta er dit!
herkules
CITAT (Leia @ 05-07-2008, 10:52) *
Själv missar jag denna happening... Sk*t trist. I kväll är det dessutom internationellt lapphundsmöte hos en uppfödare jag känner, men jag ligger här med en halsfluss som inte vill gå över.... Och hade det inte varit för den hade jag varit tvungen att jobba.... sad.gif

Detta är kanske enda gången WDS anordnars i Sverige man ansöker om det på samma sätt som ett land ansöker om OS. Så ni som kan, ta er dit!

fy så trist att du är sjuk, hoppas att det ger sig snart!
smiley_small_hug.gif
jag var på mässan i går, kollade in "mina raser", skoj att se hundar från andra länder, helt andra typer fast det är samma ras.
36 000 hundar - det är mäktigt även om man ju inte ser alla på en gång.
åker dit en sväng i morgon igen, man hinner ju inte med allt på en dag! smile.gif
Sussie F-Flower
-Jamen Anita.... -Hur gick det då...???
Du kan väl berätta lite i alla fall...?
Sussi.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon