Irene_L
Idag fick jag besök av igelkotten. Först ville den inte röra på sig men då tog jag en liten bit fläskfilé och då blev det fart på honom. Oj vad han sniffade med nosen:
[attachment=20441:igelkott2.JPG]

[attachment=20440:igelkott3.JPG]

[attachment=20439:igelkott.JPG]

[attachment=20437:igelkott_nära.JPG]
Gillan
CITAT (Irene_L @ 30-06-2008, 20:17) *
Idag fick jag besök av igelkotten. Först ville den inte röra på sig men då tog jag en liten bit fläskfilé och då blev det fart på honom. Oj vad han sniffade med nosen:

Åhh, vilken sötnos wub.gif . Tror jag det att det blev fart på den när du fjäskar med fläskfile giggle.gif
Lady Hamilton
Ja blush.gif vilken "söting"..........Här har jag inte sett någon Igelkott ännu i sommar
Myosotis
wub.gif
Sussie F-Flower
Ja, Gud vilken gullig! wub.gif Vad pigg och allert den ser ut!

Åt den upp köttbiten du bjöd på?
Kul att du hann ta så många bilder.
Irene_L
Ja oj vad snabbt den åt upp köttbiten. Nu vet jag att igelkottar gilla fläskfilé biggrin.gif
Lars-Olof Arvids
Ja, så söt man kan vara! wub.gif Jag har inte sett någon igelkott här i år, men förra året var en framme och åt kattmat vid grannhuset. Förhoppningsvis finns den kvar i alla fall.

Olle
Krolliljan
Sötnos , den där. wub.gif
Jag har inte sett ngn igelkott i trädgården i år än. Förra året hade vi en "Micke". Han var rätt skygg.
Så fina bilder du tagit. tummenupp.gif
annablåbär
CITAT (Krolliljan @ 01-07-2008, 09:19) *
Sötnos , den där. wub.gif
Jag har inte sett ngn igelkott i trädgården i år än. Förra året hade vi en "Micke". Han var rätt skygg.
Så fina bilder du tagit. tummenupp.gif

Gud vad söt , jag hörde att de brukar hjälpa till att bli av med myror och andra skade insekter i trädgården.
Platinum
Så söt wub.gif
Gudrun i Göteborg
Jag vill också ha en igelkott här. Den får hur mycket fläskfilé den vill om den kommer. smiley_small_hug.gif
ängsvädd
Oj, vilken söt wub.gif Jag skulle hemskt gärna vilja ha igelkottar på tomten. Jag har alltid en skål med vatten framme, men lägger jag ut mat kommer skatorna blixtsnabbt wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon