Full version: Match.com
Gossen Ruda
Det dyker då och då upp reklam för en "hittapartnersajt" längst upp. För att locka står det att "75 % av våra medlemmar söker en seriös relation". Vad är då dom övriga 25 procenten ute efter? Jag håller mig nog därifrån. rolleyes.gif
Nostalgia
Dom övriga 25 procenten är gifta och snåla crazy.gif
Pia L
När jag var ute på såna sidor så tyckte jag snarare att det var 25% som var seriösa, dom andra var mest ute efter kravlöst sex.......eller man kanske skulle kalla det för LÖST sex.
Men även om jag inte trodde på att finna någon kärlek den vägen så var det just på en kontaksida som jag hittade min nya älskling, den första jag fick kontakt med dessutom wub.gif
Tobb
Men vad är det som säger att man måste träffa de personer som är oseriösa, det är väll bara att tacka nej till de eller att man skriver i sin text att man bara vill träffa någon som kan tänka sig något seriöst.
Så jag hoppas i alla fall att det går att träffa rätt person även över nätet smile.gif
Grå
CITAT (Tobb @ 02-07-2008, 09:33) *
Så jag hoppas i alla fall att det går att träffa rätt person även över nätet smile.gif

Mötesplatsen var det här! tummenupp.gif men det är helt sanslöst vad många idioter det fanns...(och finns, för jag antar att de inte har gått någonstans...)
Tack och lov att det finns datingsajter så att man sålla bort dem innan man råkar ut för dem i verkliga livet. sick.gif

Många voro de tappra och stupade, men tillsist fann jag honom, min riddare, min prins. På sin svankryggiga fjordning och med kastrull på huvudet kom han framridande ur solnedgången. Det var han som hindrade solen att gå ner för gott, han som såg till att den kom upp igen som den skulle nästa morgon.

[attachment=20528:Vanja_Henrik.JPG]
henriks
CITAT (Grå @ 02-07-2008, 09:50) *
Mötesplatsen var det här! tummenupp.gif men det är helt sanslöst vad många idioter det fanns...(och finns, för jag antar att de inte har gått någonstans...)
Tack och lov att det finns datingsajter så att man sålla bort dem innan man råkar ut för dem i verkliga livet. sick.gif

Många voro de tappra och stupade, men tillsist fann jag honom, min riddare, min prins. På sin svankryggiga fjordning och med kastrull på huvudet kom han framridande ur solnedgången. Det var han som hindrade solen att gå ner för gott, han som såg till att den kom upp igen som den skulle nästa morgon.

[attachment=20528:Vanja_Henrik.JPG]

wub.gif

prins på fjording? vem? jag?

Rider gör jag inte, men svärd och kastrull i solnedgång kan vi ordna

Biggan_
CITAT (henriks @ 02-07-2008, 10:48) *
wub.gif

prins på fjording? vem? jag?

Rider gör jag inte, men svärd och kastrull i solnedgång kan vi ordna

giggle.gif giggle.gif giggle.gif Så gulligt! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon