Mysko
Katten kom in häromdagen och betedde sig lite märkligt, hon tittade på mig och gick bort mot skogen, aha tänkte jag, hon vill att jag ska följa med, så jag gick efter, och efter ett tag så stannar katten och nästan brevid låg denna krabat. Men katter är väl för goa, titta matte vad jag hittat... Fick iallfalla springa efter kameran, och här är han alltså snoken som Qussi ville visa mig.

// Mvh
Mysko och Qussi
amaira
Nämen! Vilken liten solskenshistoria!!! wub.gif
Motti
Ja kom inte och säg att katter inte är smarta !tur att hon inte bar in den till dig flirting.gif Min mormor hade en gammal faster hennes katt tog in en huggorm så hon fick stå på en stol flera timmar tills sonen kom hem och räddade henne fear.gif Min egen katt visar bara intresse för råttor och möss och dom kommer han gärna in med och ska visa upp slap.gif
Mvh motti
Boxer
Åh, vad gulligt! wub.gif

Din katt kanske ville adoptera den flirting.gif
Ingrid Zon3
CITAT (Motti @ 03-07-2008, 13:45) *
Ja kom inte och säg att katter inte är smarta !tur att hon inte bar in den till dig flirting.gif Min mormor hade en gammal faster hennes katt tog in en huggorm så hon fick stå på en stol flera timmar tills sonen kom hem och räddade henne fear.gif Min egen katt visar bara intresse för råttor och möss och dom kommer han gärna in med och ska visa upp slap.gif
Mvh motti

Mina katters mamma rensade gården från huggormar veckan innan hon födde. Tre stycken tror jag syrran sa att det var, och de var avlivade helt och hållet. Hjälpte föga att tala med kattan om fridlysning i det läget. Barnkammaren skulle vara ormfri, basta!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon