Full version: Odla, för att lära.
eden
Har aldrig använt chat. Kan det inte. Gick in igår för att se om jag kunnde lära mig ngt. En mkt. trevlig tjej var där. Hon lärde mig grunden till detta i mitt huvud lite halvt konstiga. Stort tack för hjälpen. Är det fler som, liksom jag, drar sig för att använda det nya, oavsett vad?
Platinum
Gäller det datateknk då är jag inte rädd att prova nya saker. Är nog lite blyg av mig så forum passar mig bra smile.gif

Tänkte du på odlas chat förresten? Varit in där å kikat men få därinne när jag kikat.
eden
CITAT (Platinum @ 03-07-2008, 23:28) *
Gäller det datateknk då är jag inte rädd att prova nya saker. Är nog lite blyg av mig så forum passar mig bra smile.gif

Tänkte du på odlas chat förresten? Varit in där å kikat men få därinne när jag kikat.

Det var odlas chat. Man blir lätt stäld när det är nya prylar. Ungdomarna vet mkt. mer än vi lite äldre. (menar inte gamla med detta).
HelenJ
Vi är ett "stammisgäng" som är inne nästan varje kväll på chatten. Runt 22-23 brukar det vara mest folk. Väldigt trevliga, och man får massor med tips och ideer om både trädgård och allt annat också!
Fler är hjärtligt välkomna!
Farbror Blå
Ja vi är et galet gäng, fler borde komma och lära känna oss flirting.gif
Gillan
Nu vet ju inte jag vilka som fortfarande brukar vara inne på chatten. Men under tiden mars -07 till april -08 var jag i stort sett inne på chatten varenda dag. Jag kan bara hålla med om att det var ett fantastiskt gäng som alltid höll till där. Vi hade alltid kul och delade, som redan sagts, en massa nyttig och onyttig ( naughty.gif ) information om det mesta inom trädgård och allt som hör till. Utöver det babblade vi naturligtvis om allt annat mellan himmel och jord också laugh.gif

Att jag beslutade mig för att avstå chatten beror endast på att den tog energi från mig som jag behöver till annat. Fast nog tänker jag kika in igen när andan faller på. Kram på er som fortfarande är kvar wub.gif smiley_small_hug.gif

Eden! Man får alltid hjälp med sånt man inte förstår inne på chatten tummenupp.gif
eden
CITAT (Gillan @ 05-07-2008, 06:51) *
Nu vet ju inte jag vilka som fortfarande brukar vara inne på chatten. Men under tiden mars -07 till april -08 var jag i stort sett inne på chatten varenda dag. Jag kan bara hålla med om att det var ett fantastiskt gäng som alltid höll till där. Vi hade alltid kul och delade, som redan sagts, en massa nyttig och onyttig ( naughty.gif ) information om det mesta inom trädgård och allt som hör till. Utöver det babblade vi naturligtvis om allt annat mellan himmel och jord också laugh.gif

Att jag beslutade mig för att avstå chatten beror endast på att den tog energi från mig som jag behöver till annat. Fast nog tänker jag kika in igen när andan faller på. Kram på er som fortfarande är kvar wub.gif smiley_small_hug.gif

Eden! Man får alltid hjälp med sånt man inte förstår inne på chatten tummenupp.gif

Tack till er alla, har förstått att det mesta kan avhandlas på chatten. Men, har man inte använt detta fenomen så undrar man (jag) hur göra utan att göra bort sig. Är det konstigt??
Gillan
CITAT (eden @ 05-07-2008, 20:11) *
Tack till er alla, har förstått att det mesta kan avhandlas på chatten. Men, har man inte använt detta fenomen så undrar man (jag) hur göra utan att göra bort sig. Är det konstigt??

Vi är alla barn i början. Det finns ingenting som är konstigare än nåt annat när man första gången/gångerna gör nåt man aldrig gjort förut. Det spelar ingen roll om du börjar som tonåring eller 40-50+eller - eller när det än är. Är det nytt så är det.

Så det här med att "göra bort sig", tror jag du kan glömma yes.gif . Finns det bara folk inne på chatten så kommer de att hjälpa dig med allt du behöver hjälp med. Det är jag övertygad om tummenupp.gif

Lycka till!
eden
Har kommit underfund med att jag INTE ÄR ensam om dessa funderingar, senast igår kväll, så det kanske kommer fler inlägg i detta ämne. Blev riktigt glad att det är fler som funderar på det nya.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon