Gossen Ruda
Igår fick TV:n stå på efter Rapport och jag lyssnade med ett halvt öra medans jag monterade helgens stekelfångst. Det dök upp nån Brolle. Var det samma Brolle vi hackade på här tidigare pga hans vansinniga frisyrer? I så fall har han kanske tillvuxit i ålder och visdom för han såg normal ut nu.

Annars var det mest en massa mediokra nykomlingar. Inget jag skulle sitta och titta på men ett halvt öra duger. Till slutet hade man dock grävt upp en skock levande fossiler. Trots att en del borde kanske slutat redan var det dock det bästa vilket säger en del om den musikaliska nivån.

Vad jag dock absolut inte fattar är alla hysteriska ylanden från överspända pubertetspinuppor. Kan nån förklara beteendet? Är det nån slags säkerhetsventil som aktiveras när hormonnivåerna stigit för mycket? Undrar om det inte varit bättre att stoppa ner dom i sängen med ett par Valium.

Gnällig gammal gubbe? Jag????? rolleyes.gif
Bee
CITAT (Gossen Ruda @ 09-07-2008, 07:54) *
Gnällig gammal gubbe? Jag????? rolleyes.gif

Ja. biggrin.gif Sorry, men den bjöd du på!

Apropå flickor som skriker på konsert. Jag minns fortfarande när Beatles var i Göteborg på 60-talet. Min kompis o jag var 13-14 och hade färgat håret dagen till ära. Vi satt långt från scenen men jösses så vi skrek! Vi kunde knappt tala dagen därpå. Vilken konsert! Och guuu så söt han var, den där Paul. Jodå, man har varit tonåring och då är det så man gör. (Man kan som vuxen tant småskrika på en Bon Jovi-konsert också!)

Krolliljan
Har också skrikit på konsert när jag var ung. Lite längre och mer ihållande än de skriken jag utstött som hockeysupporter vid mål men inte helt olikt. crazy.gif
Aqvakul
Jag gillade Amanda Jensen skarpt!
Bee
CITAT (Aqvakul @ 09-07-2008, 11:16) *
Jag gillade Amanda Jensen skarpt!

Jag också. Hon är jättebra. Passar fint att varva med Duffy, den nya brittiska sångfågeln, i cd-spelaren. De låter rätt lika; svårt att säga vem som är vem på vissa låtar. Musikstilen - och instrumenten - är lika också. Behaglig musik smile.gif
Lilla Birka
Ärligt talat har jag heller aldrig förstått varför man skriker? Man hör ju inget av konserten då! Jag var ganska vild och nyckfull som tonåring men det där med att skrika på konsert har jag aldrig gjort. Jag tyckte bara de som gjorde det var en samling osjälvständiga våp som gjorde vad som förväntades av dem! Förlåt, alla ni som tjuter av lycka för att en "idol" sprattlar med ett ben eller så, jag tyckte det bara var löjligt! Jag ville helst ha en kille för mig själv, inte en som alla tjöt efter och söt kunde han gärna få vara.
zaaritha
Jag är en av dessa gamla fossiler--men;har aldrig stått o "ylat" på nå´n konsert!
Skulle aldrig falla mej in--varken som ung--eller--som gammal!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon