troja
Hej i morgon är det dags för lands öppnaträdgårdar är det någon som vet om det finns någon i jönköpings trakten (Ca 5 mils radie).
Mycket tacksam för svar
renate
[attachment=21086:Lista.jpg]
Här är listan över trädgårdar i Jönköpings trakten.Det blev en dålig kopia,skannade den från en kopia ur tidninge men om du klicka upp bilden och sedan en gång till blir det läsbart.
Helen i Piteå Zon 5
Är det någon som vet vilka som är öppna i Luleå?
Iris i V-botten
Hej Helen!
Enligt tidningen Land är det i Norrbotten: Anita Andersson Ollsgatan 3 Norrfjärden, Gunnel Nyström Sörbyvägen 39 Antnäs Luleå, A.Enberg Ringvägen 44 Vuollerim. Sen har du ju i Västerbotten Märta Eklund Vargviksgården Ljusrotet 114 Burträsk samt hennes granne Eva Johansson Nymyran 116. Båda mycket sevärda. Själv ska jag åka till Kåsböle 941 Lövånger och titta på Bernt och Irene Wikströms trädgård. Dit har jag aldrig varit förut. Tyvärr så regnar det idag men man får väl klä på sig och glädjas åt att växterna får vatten.
Helen i Piteå Zon 5
Tack Iris! Anita bor ju inte så långt från mig och tillhör mitt trädgårdsgäng 'Owe med väninnorna' biggrin.gif Då får det bli en sväng till Gunnel o Arne i Antnäs yes.gif Luleås trädgårdsförening passar på och visar 2 trädgårdar också idag och dit har jag aldrig varit förr så det ska bli spännande.
Trädgården i Lövånger har jag inte heller varit till, ska bli spännande att höra vad du upplevt, kanske tar du några kort?
Till alla som far runt idag.... Ha det så trevligt! smile.gif
troja
Hej har haft data haveri, oskan var på besök angry.gif
Tack så jätte mycket för hjälpen renate, vad skulle man göra utan alla er odlaiter smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon