Full version: Rådjur
anne-li i olofstorp
Nu har jag fått min dagliga motion.
2 rådjur i de röda vinbären ranting.gif
Och inte är dom rädda heller, jag var 3-4 meter från dom innan dom överhuvudtaget tog ett steg från buskarna.... mad.gif
På tallriken tack!!!!
Gärna med vinbärsgelé! cool.gif
eden
CITAT (anne-li i olofstorp @ 13-07-2008, 22:43) *
Nu har jag fått min dagliga motion.
2 rådjur i de röda vinbären ranting.gif
Och inte är dom rädda heller, jag var 3-4 meter från dom innan dom överhuvudtaget tog ett steg från buskarna.... mad.gif
På tallriken tack!!!!
Gärna med vinbärsgelé! cool.gif

Synd om dig, jag är glad att dom kommer på 25-50m. håll yes.gif
anne-li i olofstorp
Jajajajaja!
Katter är inte så bra rådjursjägare som din bamsing till vovve!!!

Kram
A-Li
Mollis
Ja dom é ju som dom é spam.gif jag hade en vinbärsbuske alldeles nära huset förut och när jag tittade ut genom fönstret en dag så hade ett Rådjur lagt sig ner under busken och LÅG ner käkade i godan ro, som om inga bekymmer fanns i världen... men idag fick jag lite revanch.... jag plockade bort några äppelkart och slängde iväg ett som råkade hamna i huvudet på en som låg o sov i utkanten av trädgården yahoo.gif
eden
CITAT (anne-li i olofstorp @ 14-07-2008, 11:48) *
Jajajajaja!
Katter är inte så bra rådjursjägare som din bamsing till vovve!!!

Kram
A-Li

Men dom är söta och mjuka o goa, vill du låna min rådjurs vakt, eller om det blir helstekt rådjur så hör av dig. Kan ta med lite nyplockade kantareller, och till efterrätt hallon o blåbär! Inte helt fel. yes.gif
Kramar från eden. ps. hälsa grannan.ds.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon