Full version: rolig rubrik igen
anne-li i olofstorp
I forumlistan står det
"jag är så fantastiskt underbar" det enda som faller bort är ett "t" och "glad"
Men jag kom på att eftersom det stod min signatur under får väl jag börja då då!

.... därför att jag nästan alltid är på gott humör!

Upp till bevis, vässa självkänslan och släng Luter i sjön! naughty.gif
Sussie F-Flower
CITAT (anne-li i olofstorp @ 13-07-2008, 23:16) *
I forumlistan står det
"jag är så fantastiskt underbar" det enda som faller bort är ett "t" och "glad"
Men jag kom på att eftersom det stod min signatur under får väl jag börja då då!

.... därför att jag nästan alltid är på gott humör!

Upp till bevis, vässa självkänslan och släng Luter i sjön! naughty.gif

-Vet inte om jag är dum, men jag fattar inte.... confused.gif dunno.gif
....Menar du "min" tråd...?
Var hittar man forumlistan? ...-måsta söka...
anne-li i olofstorp
OK! Förstår vad du menar, huvudet hade nog gått o lagt sig igår när jag skapade tråden.
Det "roliga" var att en presentation av en tråd förkortar rubriken så det stod; "jag är så fantastiskt underbar"
den fullständiga rubriken var "Jag är så fantastiskt underbart glad"
Då slog det mig! duh.gif
Varför inte en tråd där vi alla kan tala om hur underbara vi är och varför.

Kanske är det förmätet men jag tycker det är bra att slänga Luter i väggen och berätta för hela världen om hur underbara vi är..... wink.gif
Myosotis
Jag såg också den roliga rubriken giggle.gif . Väldigt osvenskt det där att tycka att man själv är bra. Själv tycker jag att jag är kass mest hela tiden. Men i våras, efter allt beröm från er här på forumet, blev jag faktiskt övertygad om att jag är bra på att måla påskägg! Kul att känna sig duktig och stolt, det händer inte så ofta. Man mår bra av det. Annars är jag väl bra på att kommunicera med djur, tänka som en fågel.
Lilla Birka
CITAT (Myosotis @ 14-07-2008, 13:50) *
Jag såg också den roliga rubriken giggle.gif . Väldigt osvenskt det där att tycka att man själv är bra. Själv tycker jag att jag är kass mest hela tiden. Men i våras, efter allt beröm från er här på forumet, blev jag faktiskt övertygad om att jag är bra på att måla påskägg! Kul att känna sig duktig och stolt, det händer inte så ofta. Man mår bra av det. Annars är jag väl bra på att kommunicera med djur, tänka som en fågel.

Du är också väldig bra på att göra rabarberpaj! Dessutom väldigt trevlig att göra bekantskap med! För att inte tala om vilken skicklighet du visade i att med tunn-tunna streck rita en fullständigt korrekt liten sädesärla på ägg! Den glömmer jag aldrig! tummenupp.gif kompiskram.gif
Myosotis
CITAT (Lilla Birka @ 15-07-2008, 00:04) *
Du är också väldig bra på att göra rabarberpaj! Dessutom väldigt trevlig att göra bekantskap med! För att inte tala om vilken skicklighet du visade i att med tunn-tunna streck rita en fullständigt korrekt liten sädesärla på ägg! Den glömmer jag aldrig! tummenupp.gif kompiskram.gif

smile.gif smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Du var också mycket trevlig att göra bekantskap med! yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon