Full version: om aklejor
Keya
I min koloniträdgård har jag många vackra aklejor som dyker upp lite här och där.Ska man gallra bland småplantorna som har kommit väldigt tätt. Eller sköter naturen det själv? Vill ju att dom blir så kraftiga som möjligt
Mollis
Mina aklejor sprider sig helt ohämmat så jag är tvungen att gallra annars skulle jag inte ha nåt annat i rabatterna, en del flyttar jag ut i "det vilda" men en del kasseras, men det tar verkligen emot att göra sig av med såna söta raringar.

tepa
Terve, Mollis

Du har kanske hört att jag rensat bort en massa nysådda aklejor i misstag. Och höll på att lipa ihjäl mig när jag fattade vad jag gjort...

Hälsn Tepa
Mollis
CITAT (tepa @ 15-07-2008, 17:40) *
Terve, Mollis

Du har kanske hört att jag rensat bort en massa nysådda aklejor i misstag. Och höll på att lipa ihjäl mig när jag fattade vad jag gjort...

Hälsn Tepa

Moi Tepa!
Ledsamt att rensa bort dom i misstag, skulle jag inte ha så f**bannat mycket akleja så skulle jag nog vara mer rädd om den antagligen, som det är nu så måste jag som sagt rycka upp den mest här o där och sätta nån annanstans, och det blir i den vilda delen av trädgården...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon