Full version: Ur barna mun : )
Motti
Mitt barn barn på tre och ett halvt var här i dag !jag tyckte jag luktade ärmsvet så jag drog av mig linnet och satte igång att tvätta mig , då utbrister barnbarnet : MEN MORMOR DÅ !DU HA JU HÄNGA TUTTAR ! confused.gif Ja vad i all sin da ska man svara på det whistling.gif Jo du får står ,att det får man när man blir äldre antingen man vill eller inte ! giggle.gif barnbarnet : Jaha men det vill inte ja ha. wacko.gif
Sussie F-Flower
rotfl.gif rotfl.gif

Ja, det är inte lätt alla gånger att förklara för de små liven.

Brukar du skriva upp i någon bok eller nåt vad barnbarnet/n säger för roliga saker?

Sussie.
Motti
Tyvär gör man ju inte det för man tror man kommer ihåg !dumt igentligen för man glömmer ju eller hur rtfm.gif

Morfar har även lärt henne sätta tuggumi under köksbordet thumbdown.gif men det får man bara göra hos mormor och morfar giggle.gif
Heda
Min systern äldsta son till föräldrarna vid köksbordet (10 år):

-Tänk att jag har blivit så snygg när ni inte är nå snygga!!

Ingen brist på självförtroende där inte!
Motti
Ja du Heda som sakt ingen brist på självförtroendet där, w00t.gif dom är för härliga med sin osminkade ärlighet!
Fera
Ja de små liven kan de!

Jag funderar på signaturen, Motti - förutom signatur kan det betyda Nävgröt? eller vad är Motti???
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon