Full version: is
Tobb
Tänkte fota lite ismotiv, men eftersom det är sommar får det begränsas till sånt som får plats i frysen.

Vad får ni upp för bild när ni hör ordet is?
Chamomille
g.gif
Myosotis
Ärligt talat... är det inte smartare att fota is på vintern?
Jag tänkte spontant mest på:
blankis på en sjö
istappar
underkylt regn så allt är överdraget av ett isskikt
Noak
halka...

skridskoåkning (barn)

istappar på vårvintern
Myosotis
Och så finns det ju förstås rimfrost och liknande iskristaller, mycket fascinerande. De finaste bilderna har jag som pappersbilder, och jag kan inte scanna just nu, annars hade jag gärna visat dem. Här kommer i alla fall några vackra iskristaller från i vintras.

längtar...
Nostalgia
En läcker drink eller cider med mycket IS rolleyes.gif

Vid annan väderlek hade du nog fått ett annat svar från mig wink.gif
Nostalgia
CITAT (Myosotis @ 25-07-2008, 09:33) *
Och så finns det ju förstås rimfrost och liknande iskristaller, mycket fascinerande. De finaste bilderna har jag som pappersbilder, och jag kan inte scanna just nu, annars hade jag gärna visat dem. Här kommer i alla fall några vackra iskristaller från i vintras.

längtar...

Vilka otroligt vackra bilder du tagit bravo.gif den här gillade jag mest, när man tittar på den så är det som man kan höra hur det låter när man går på löven och känna den friska härliga doften som finns vid den här årstiden wub.gif och ja visst när jag ser det här får jag också lite längtan....
Tobb
Tack för dessa svar smile.gif
Skulle gärna vänta till isiga tider, men om jag får använda mina bilder så behövs de troligen innan det blir isigt.
Det jag fotat hittils är bla just drinkar, eller visserligen vatten med isbitar i wink.gif När jag häller i vatten.

[attachment=21767:Flaska2.jpg]

Är lättast att fota sånhärna grejor när man har sommar.
Huggorm
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon