LindaLunda
Min trädgård....
Linda
tepa
Hej Lindalunda

OJ vilken fin och lummig trädgård du har !

Hälsn Tepa
myy
OJ, så fint! Jag som skall bygga rosenportal tittade speciellt på den. Vad har du för mått på portalen och vad klänger på den?
johannea
Å va fint! Tack så mycket... nu har jag suttit i 2 timmar å läst dinn finna blogg istället för att vara ute i det fina vädret crazy.gif
Bassam
du är duktig, när ser jag bilder , jag blir begär och tycker att promenera mellan din fint trädgård.
H: bassam
LindaLunda
Tackar thanks.gif För snälla kommentarer!
Linda

CITAT (johannea @ 25-07-2008, 14:04) *
Å va fint! Tack så mycket... nu har jag suttit i 2 timmar å läst dinn finna blogg istället för att vara ute i det fina vädret crazy.gif

Oj... giggle.gif stackare!
Linda

CITAT (myy @ 25-07-2008, 13:56) *
OJ, så fint! Jag som skall bygga rosenportal tittade speciellt på den. Vad har du för mått på portalen och vad klänger på den?

Jag tror att den är 240 cm hög och 120 bred + det som skall under jord.... ca 40-30 cm. Där skall i alla fall klematis klänga och en ros som redan fanns när portalen byggdes.
Azola
Underbara bilder Linda! Tack för titten!!
Har svårt att kommentera på din hemsida nu för tiden, vet inte vad det är för inställningar som spökar ohmy.gif( men jag kikar in hos dig där då och då...som jag alltid gjort.
Monaxe
En helt underbar trädgård har du Linda!

Man kan gå runt varv efter varv och hitta nya saker varje gång...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon