Maggan H
Idag när jag stod och beundrade min klockranka ploppade det bara upp en liten historia i mitt huvud som jag delger er här. Alla föds och dör vi.

I vår gröna ungdom, uppnosiga som de flesta ungdomar

[attachment=21759:Klock1.JPG]

Efterhand vågar de sticka fram hakan lite

[attachment=21760:klock2.JPG]

Tonårstider, man kan nästan se rodnaden på kinden.....Börjar blomstra upp

[attachment=21761:klock3.JPG]

Och slår sen ut i full blom, som varar relativt länge för att vara en liten blomma

[attachment=21762:klock4.JPG]

För att på ålderns höst böja på nacken och nicka till

[attachment=21763:klock5.JPG]

Och till sist krokna ordentligt och rikta blicken mot marken '' av jord är du kommen''...

[attachment=21764:klock6.JPG]
Ramred
Ja, det är livet det. Fina bilder!
Gillan
Fantastisk historia Maggan tummenupp.gif ! Fast jag undrar om du inte glömde den här............ angel_not.gif giggle.gif

[attachment=21776:100_1149.JPG]
Maggan H
CITAT (Gillan @ 25-07-2008, 23:14) *
Fantastisk historia Maggan tummenupp.gif ! Fast jag undrar om du inte glömde den här............ angel_not.gif giggle.gif

[attachment=21776:100_1149.JPG]

rotfl.gif Hörrududu, såna har inte min planta, det är nog en flicka jag har..... whist.gif
Gillan
Hörrödudu! Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge whistling.gif ................................

fast ärligt talat så får du såna vare sig du vill eller inte yes.gif ..............det är så de ser ut de däringa frökapslarna. Det spelar ingen roll från vilken vinkel du fotar blush.gif , det bara är så dunno.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon