Sidor: 1, 2, 3
Meriona
CITAT (katah @ 26-01-2009, 13:32) *
Jag älskar min odla ,men man måste väl kunna komma hit med vistamaskin med explorer också ?

Jag har Vista och Explorer hemma (ny dator) och det är rappt som sjutton. Men ibland vill jag in på lunchen och på jobbet har jag XP och Explorer (lite äldre dator), det är så segt så att det är inte nån idé att försöka ens.... Så här är det tvärtom...

jaysan
jag trodde inte folk använde explorer mer?smile.gif
renate
Jodå JAG använder IE och det funkar bra förutom på odla.Det har startas en ny "seg"tråd här,men det lär inte hjälper något.Vi har inte ens fått en förklaring av någon ansvarig här så de verkar inte bryr sig om oss forumister längre.
Pjater
Jag tror det är all reklam på sidan som tar sån tid att laddas upp men om ni testar ladda ner en webläsare från mozilla typ firefox och installerar ad block plus och lägger till html adresser eller bara högerklickar på reklamen och lägg till filter och se om det går snabbare då, för jag har aldrig haft problem med denna sidan ....
Lady Hamilton
CITAT (jaysan @ 01-02-2009, 20:49) *
jag trodde inte folk använde explorer mer? smile.gif

Varför trodde du det?
Personligen har jag inga problem med IE. Har även testat firefox men tyvärr fick mina datorer ofta "spunk" efter att jag använt det så numera använder jag inte det mera. Vad jag däremot upptäckt är att efter sista uppdateringen av odla så har det börja gå lite trögare för mig i bland. (Har både stationär, XP o bärbar dator, Vista)
Berith
Här går det aldrig trögt numera (peppar! peppar!) och har funkat hur bra som helst sen i höstas nångång. Vet inte varför och vågar inte forska i det heller.
Anki V
För ett antal veckor sedan började det bli outhärdligt för mig att besöka Odla med IE. Jag bytte då webbläsare till Firefox och efter det har det gått utmärkt.

I morse, upptäckte jag att om jag inaktiverade ”tillägg” så fungerar det som tidigare även med IE.

Ni som har det besvärligt…..prova att klicka på verktyg/hantera tillägg/ Aktivera eller inaktivera tillägg…. Jag inaktiverade rubbet och nu kan jag använda IE igen.

/Anki
Piccante
CITAT (jaysan @ 01-02-2009, 20:49) *
jag trodde inte folk använde explorer mer?smile.gif

jo folk dricker nog Explorer än flirting.gif
Polly66
Jag vet inte om jag ska skriva "snabb svar" , "skriv svar" eller "nytt inlägg" Nu chansade jag på ett av dem!
Jag blev jätte glad då jag upptäckte Odla.nu. Men det som verkade vara kul, blev bara irriterande mad.gif
Samtidig är det skönt då jag förstått att inte min nya dator oxå krånglar, eller att det är jag som är totalt korkad!
Något är ju uppenbarligen fel...
Jag är ny här o jätte ivrig att ladda upp mina bilder o dela med mig av mina erfarenheter. Men...
Oavsett vilken tid på dygnet jag försökt, så funkar det inte. Jag har prövat mitt på dan, lite senare på em, kvälls o nattetid.
Har även problem m den tid det tar att bara byta sida! Som någon sa... Jag hinner fixa kaffe under tiden!
Jag hoppas verkligen att det är något som går att lösa, än ger jag inte upp!
Myosotis
Nej, ge inte upp, de jobbar tydligen på det. "Snabbsvar" och "Skriv svar" är ungefär samma, du har fler val med "Skriv svar". Med "Nytt inlägg" startar du en helt ny tråd.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon