Lizzy
Ja, vet inte vad mer jag kan skriva. Men jag kom på frågan då jag funderar på damm-bygge samt var olika rosor- och klematis- sorter trivs. Så då kom jag på att det kanske skulle vara bra att ha ett fält för vilken Zon man bor i under avataren? Har sett att några har sin boende zon i sin signatur, vilket ju oxå är en möjlighet men lite enklare skulle det kanske vara att se det direkt under avataren?

Ber om ursäkt om detta diskuterats tidigare duh.gif
Huggorm
Tycker det är en utmärkt idé. Och det borde vara relativt enkelt att lägga in den funktionen i forumet
Floppy
Det har jag lagt upp som ett tidigare förslag men det var några som tyckte att det räckte med att skriva det under sin 'signatur'...så då gjorde jag det...men jag tycker det är en toppen idé idea.gif ...och håller med dig till 100%...jätte bra att det tas upp igen eftersom det kanske är fler som är för än emot nu...
mojan
Vilken bra idé! rose.gif Har Lizzy skrivit till adm. på Odla och föreslagit det?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon