skogstroll
Min gamla TV tappade förståndet vid senaste blixtnedslaget så jag måste skaffa en ny, tänkte mig en LCD-tv på sådär 32" runt 5000 kronor. Någon som har någon modell att rekommendera så vore det snällt smile.gif
Grönberg
Du kan kolla här:
http://www.netonnet.se/?gclid=CJS%5FvYKS9JQCFQcUQgodsw%2DNqw

Har en 32" Philips LCD med mycket bra bild och en Pioneer 43" Plasma, tycker nog att LCD är bättre, men det är klart den är ju lite mindre.
Lägg på ett par tusingar så får du hyfsat mycket för pengarna.
skogstroll
tack för tips! Tyvärr kom det lite oönskat olämpligt att TVn skulle paja just nu så det får bli nåt som inte är så jättedyrt smile.gif
ninnisky
Köpte för några veckor sedan en Sony KDL32P300K till min mor. Den verkar väldigt bra, med skarp bild och bra ljud. LCD-skärm.

Betalade 6990:- på Elgiganten för den då - men såg i veckans reklamblad från dem att priset nu är sänkt till 4990:-

Kanske ett bra alternativ för dig!

rätt beteckning ska vara KDL32P3000K
MayaLisa
Sånt är väl lite irriterande...
skogstroll
CITAT (ninnisky @ 04-08-2008, 15:40) *
Köpte för några veckor sedan en Sony KDL32P300K till min mor. Den verkar väldigt bra, med skarp bild och bra ljud. LCD-skärm.

Betalade 6990:- på Elgiganten för den då - men såg i veckans reklamblad från dem att priset nu är sänkt till 4990:-

Kanske ett bra alternativ för dig!

rätt beteckning ska vara KDL32P3000K

tack för tipset!!! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon