Full version: Hårfärg - Spray
Petronellah
Hej!
Jag är allergisk mot hårfärgning, men inte mot hårfärger som finns i sprayform i burk/flaska (brukar gå av med en tvätt, billig form) Vet ni något om vart dom säljer sådana, förutom på nätet? Har endast sätt att dom säljer sådana på Kicks, men där finns bara blå färg? guld/blond är jag ute efter..
Mvh Petronella
Ingrid Zon3
Jag har köpt på frisörsalonger. Men vet inte om man kan rekommendera det om det ska se naturligt ut. Håret står liksom för sig själv av det jag provat.
Körde vitt, svart och klarrött förra Halloween. Snyggt? mja...
Petronellah
En vän till mej hade köpt guld, och det såg så fint ut, som äkta slingor. Men hon minns inte vartifrån hon hade köpt det ifrån. Har letat o letat, men bara hittat svart, rött o blått. När jag frågar efter guld/blont säger dom bara att det inte syns så bra på håret men det gör det visst!
pejori
Min dotter köper sådanna på olika butiker, som Kicks Glitter och på välsorterade varuhus som Åhlens.
Finns både som fägr i flaska och i sprsyform, men när det gäller färger,(blått lila ectr.) så är det avfärgning som gäller först.
Sprayfärger som är för slingor, har frisörerna, som Ingrid påpekade tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon